|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
HANKER! zzz |
|
quote: Hier ga ik voor Leuke line-up, kan ik eindelijk al die bands luisteren waar vrienden het over hebben, haha! Wordt hier een beetje ge-heavy-metalieseerd. [Dit bericht is gewijzigd door ouwe op 10-06-2004 20:47] |
|
Alleen maar beter toch! HEAVY METAL IS THE LAW!!!!!!!!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Metallica-Freak op 10-06-2004 20:47] They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
Haha, ja kettingzaag heb ik pas ook een nummer van doorgestuurd gekregen. Ben bang dat ik toch een keer mee ga naar zo'n HMM feestje [Dit bericht is gewijzigd door ouwe op 10-06-2004 20:48] |
|
Heb ik dan bij deze een introduce gevonden om mee te nemen naar het Bunkerfeest van de HMM? (is ergens eind augustus begin september) They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
Haha, had er iets over gehoord van Julian geloof ik ja. Maar 30 aug. kan ik niet (ben ik jarig) en het einde van die week heb ik een feestje. Maar mail me maar dan |
|
Is goed kerel Zodra ik een datum weet mail ik je! They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
Tgaat heerschen verdomme hehe Life doesn't get much better than this! |
|
quote: |
|
Morgen al de preparty!! Life doesn't get much better than this! |
|
quote: En het heerschte verdomme! Nu maar eens slapen na 14,5 uur reizen Life doesn't get much better than this! |
|
hehe terugreis was bot lang inderdaad maar het as het zeker waard, echt heel gaaf! maar staat dit topic niet verkeerd |
|
Hehe, als er iets heavy metal is, dan is het dit wel Life doesn't get much better than this! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |