|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
[offtopic] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Je wordt na de volgende offtopic geband door een mod naar keuze, of wil je liever je waarschuwing over de mail? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hehe, je zou dr bijna een dagtaak aan krijgen als ik je werkzaamheden op deze pagina eens bekijk Greycloak.... |
|
|
|
Ik snap niet waarom Metal-archives hun niet toelaat, want dit klinkt toch als aardige death metal / metalcore in mijn oren. Soms begrijp ik MA compleet niet... Machine-Head staat er toch ook op? Anyway, ik vind het best aardig. |
|
quote: En deze : http://www.youtube.com/watch?v=ywb9pExfxq4&mode=related |
|
quote: |
|
quote: Idd, dacht dat het een standaard metalcore bandje was, maar heb me daar toch even in vergist Faustian Spirit of the Earth |
|
Mja. Gelukkig zijn er altijd nog ruimdenkende mensen die bands niet op hun geschiedenis (Coal Chamber) oordelen. [Dit bericht is gewijzigd door MindFolter op 16-06-2007 5:53] |
|
Met Coal Chamber was ook niets mis anders... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
de nieuwe is wel hard!!!! eivol dubbel bassdrum! signature |
|
quote: Hard en lekker plaotje |
|
quote: +1: The Last Kind Words is echt een superplaat!! Lekker agressief en no nonsense! |
|
Wat ik van DD gehoord heb vond ik het behoorlijk prut, hard maar totaal onorigineel 13-in-een-dozijn geluid. Ongetwijfeld lusiterbaar maar volgens mij gaat een DD Cd na 2 luisterbeurten al vervelen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ik zou zo 1, 2, 3 niet een band kunnen noemen die qua geluid bij DevilDriver in de buurt komt. Geniale live-band en op cd ook zeer goed te pruimen. De nieuwe cd komt zeker wel in m'n top-10 van dit jaar. |
|
quote: Dikke +1 |
|
de laatste Devildriver per ongeluk opgelegd wat klinkt die metal zeg signature |
|
Morgen voor de derde keer deze band live aan het werk zien! Geweldige band op het podium! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
*schopt topic omhoog* De nieuwe DevilDriver klinkt weer geweldig! Hij is wel ietsjes minder geniaal dan The Last Kind Words, maar toch, heerlijke plaat |
|
Hij staat hier nu ook voor de eerste keer op en mn vriend en ik constateerden hetzelfde. Hij is leuk, maar zo op het eerste gehoor iets minder dan The Last Kind Words. Maar eerst nog een paar keer draaien voordat er definitief geoordeeld wordt Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Ben erg benieuwd, helaas geen preview op myspace. Achja, volgend weekend maar eens ff checken op Graspop en de maandag na dat weekend kijken naar de show in Hellendoorn! |
|
Oja, in Hellendoorn ben ik er misschien ook wel bij. Blijft een gave band live. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Zeker naar Hel en Doorn. Blijft een gave band, al hoop ik dat ze de nieuwe schijf een beetje links laten liggen. Wat een kutplaat is dat. |
|
staan met Anthrax in Den Haag deze maand (in t paard) samen met God Forbid btw |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |