|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Allah houdt van zijn kinderen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Allah komt er eindelijk achter dat zijn kinderen stout zijn en dat ze maar voor eeuwig in de hoek moeten staan edit: met koude handen typt het moeilijker [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 03-01-2004 14:45] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: dus binnenkort meteorieten op iedere grote stad in west -europa? |
|
quote:Rotterdam eerst! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Het Vaticaan daar mag een meteoriet op ... Die willen een nieuwe wereld orde a la VN (en dan stiekum een nieuwe kruistocht ontketenen) |
|
En amerika staat weer vooraan met z'n grote bek, bush strijkt eens over zijn hart en besluit dat sommige sancties die nog maar zo'n 25 jaar actief zijn voorlopig ff van de baan zijn... wat ongelovelijk zwak! http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote: Als die niks had gedaan dan stond weer iemand te posten: 'En Amerika helpt die arme mensen weer eens niet'. Bovendien heeft Amerika tijdens errdere rampen aldaar hulp aangeboden en die werd steevast door de Ayatollahs geweigerd.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik zou het makkelijkste doen. Amerika support Israël, van Israël willen die gasten geen cent, Nederland support hen ook, dus laten we één lijn trekken en die 5 ton lekker zelf houden en aan rolstoelers geven ofzo, die vinden dat vast ook raar dat als zij aankloppen er geen geld is bij de regering en dan is Koop Tjuchem met Van der Valk aan het bouwen geweest in Iran en dan heb je opeens 5 ton over. Rara... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: De regering die daar zit heeft ook niet veel te vertellen. Het zijn de Raad van Hoeders (of iets dergelijks) die daar samen met de geestelijke leider Khamenei uiteindelijk de lakens uitdelen. Sowieso is het wazig wie welke macht heeft in Iran. Er wordt gespeculeerd over een zogenaamde volksopstand. Maar dat was een paar jaar geleden met die studentenopstanden ook. Er is weinig veranderd in de tussentijd. De liberale president Khatami heeft een tweede termijn gekregen, maar hij heeft nog steeds weinig te vertellen. In 2000 was ik zelf in Iran (ook in het door de aardbeving getroffen Bam trouwens). Ik heb diverse mensen gesproken en bijna allemaal (vooral die gestudeerd hebben) willen ze eigenlijk het land uit, het liefst naar Europa, de VS en Canada. Ze zijn het regime en hun strenge wetten zat. Maar het regime heeft ook nog zat aanhangers. Het regime zelf zal zich door kontdraaierij heus wel weten te redden. Maar wie weet... de wonderen zijn de wereld nog niet uit. |
|
over de aardbeving: Tja, platentektoniek he. over de meteoriet: Tja, als dat brokje te groot is voor in de atmosfeer te verbranden slaat het in als een bom he, het kon evengoed ingeslaan zijn op Vaticaanstad, maar helaas koos het Iran uit als doelwit Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
helaasch? waar moest het dan vallen volgens jouw hmm jah misschien had afrika beter geweest ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Siberië mischien, of het binnenland van Australië. Dan heb je de minste slachtoffers. |
|
quote: of net voor onze kust, kon er eens een mini-tsunamie ontstaan, dan gebeurde er tenminste nog eens iets hier. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: In Siberië is zo'n honderd jaar geleden al een enorme meteoriet gevallen. Met als gevolg dat het in de rest van Europa een paar dagen geen nacht meer was... |
|
quote: Gelijk alles gewassen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Hoe is dat mogelijk dan bleef de aarde stilstaan ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Lees hier maar eens: http://www.s-d-g.freeserve.co.uk/tunguska.html quote: En anders moet je maar eens zoeken op internet: Tunguska + meteorite |
|
quote: Klopt, die is net boven de grond ge-explodeerd in een bos. De bomen braken net als luciferstokjes. Ik heb daar al foto's van gezien: Het was in feite een komeet die insloeg en net boven de grond explodeerde daar in 1908 (30juni). Doch, dit eventjes terzijde. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Ach ik vind de houding van de westerse landen zowiezo wel zwak bij rampen. Ik begin het steeds meer publiciteitsstunts te vinden. Als er cameras op gericht staan dan bieden ze allemaal ineens hulp aan. Maar aan het klimaat vegen ze hun dikke bibs af omdat de rampen daardoor toen pas in de toekomst ontstaan. En de honger in afrika boeit ze ook niks, en aids al helemaal niet omdat ze daar nog lekker hun zakken mee kunnen vullen door de dure medicijnen. En dat is niet alleen amerika maar de hele westerse samenleving die daar heel goed in is. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Shit happens, we kunnen niet allemaal 300 worden, er is niet genoeg plek voor 6 miljard op deze aardkloot, dus als we sommige een beetje helpen met sterven Maarja soms denk ik dat Amerika beter die aardbeving kon hebben ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Er worden zogenaamde "concentratie landen" gekozen. De landen die aan bepaalde criteria voldoen krijgen steun. Het is namelijk nogal zonde om geld te pompen in erg arme landen als er niets met het geld gedaan wordt. (lees naar de president of wie dan ook gaat, maar niet naar de bevolking). In Afrika zijn veel onstabiele en corrupte regimes, die krijgen allemaal geen steun. en wat Iran betreft, daar stond alle media toch al op gericht vanwege alle Amerikaanse activiteiten in dat gebied. Ongetwijfeld probeert de VS goodwill te kweken in de Arabische wereld door veel steun te bieden. Logisch lijkt me. Als jij Bush was zou je dat ook doen. |
|
quote: hadden ze twee weken terug nog. Maar in een dunner bevolkt gebied. (tussen LA en San Fransisco). Als de schok in LA was geweest hadden ze hun eigen Bam gehad |
|
quote: Ze hebben ook altijd geluk he ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Nou Californië is een grote potentiele aardbeving, het is gewoon wachten op de volgende knal. Amerikanen zijn alleen niet stom genoeg om alles aan het toeval over te laten, en bouwen wat beter dan in Iran. Wanneer was de laatste grote aardbeving in SF, 92? |
|
quote: Wel jammer van Bam... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |