IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Zelfmoord Erik van Immortal Volgende pagina
Falkh
Usericon van Falkh
Posted 03-01-2004 15:21 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

Noem mij achterlijk Maar kan iemand mij vertelen hoe dat gegaan is, bestaat er geen site waar het gebeuren opstaat. Ben er eigenlijk wel benieuwd naar! Ik heb het forum al een beetje rond gezocht, maar ik kan niet echt wat vinden over deze gebeurtenis.

Herzlichen Dank.

Immortal Pride

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 03-01-2004 15:25 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2004 15:21 schreef Falkh het volgende:
Noem mij achterlijk Maar kan iemand mij vertelen hoe dat gegaan is, bestaat er geen site waar het gebeuren opstaat. Ben er eigenlijk wel benieuwd naar! Ik heb het forum al een beetje rond gezocht, maar ik kan niet echt wat vinden over deze gebeurtenis.

Herzlichen Dank.

Erik heeft een overdosis pillen genomen.Er is elk jaar een festival in Bergen (geboorteplaats Erik) genaamd "Hole in the Sky festival" welk een soort eerbetoon aan Erik is.Ben zelf bij de eerste drie edities van dit geniale festival geweest

Ben zelf zo'n 4 weken voor zijn dood nog bij hem geweest,heb toen nog enkele zeldzame Immortal opnamen van de "Pure holocoust" sessie gehoord welke Erik thuis had liggen.
Erik was in die tijd ook al uit Borknagar gestapt omdat Borknagar's muzikale koers teveel veranderd was vanaf het oorspronkelijke concept.Erik heeft toen nog een projectje gehad met Jørn Inge Tunsberg van Hades Almighty en ik ben destijds bij 1 van de repetities geweest en muzikaal was dat een erg gaaf potje black/pagan metal

Erik

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 03-01-2004 15:34]

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

' '
Usericon van ' '
Posted 03-01-2004 15:27 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Erik, may you rape the Angels!

"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 03-01-2004 15:27 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2004 15:25 schreef Hub de Gallier het volgende:
Erik heeft een overdosis pillen genomen.Er is elk jaar een festival in Bergen (geboorteplaats Erik) genaamd "Hole in the Sky festival" welk een soort eerbetoon aan Erik is.

Ben zelf zo'n 4 weken voor zijn dood nog bij hem geweest,heb toen nog enkele zeldzame Immortal opnamen van de "Pure holocoust" sessie gehoord welke Erik thuis had liggen.

Erik

*Heeft veel respect* Wauw, voorgaande info wist ik, maar jij hebt hem dus gewoon nog gekend..

..."Hate can only create more hate"...

Hub de Gallier
Posted 03-01-2004 15:31 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2004 15:27 schreef Immortella het volgende:
*Heeft veel respect* Wauw, voorgaande info wist ik, maar jij hebt hem dus gewoon nog gekend..
Ik heb hem persoonlijk gekend ja,maar dat mag ik eigenlijk niet hardop zeggen hier want dan worden er misschien weer enkelen jaloers en word ik weer vanalles verweten.

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 03-01-2004 15:46 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2004 15:31 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik heb hem persoonlijk gekend ja,maar dat mag ik eigenlijk niet hardop zeggen hier want dan worden er misschien weer enkelen jaloers en word ik weer vanalles verweten.

Zo gaat dat jammergenoeg

I can't shoot straight unless I've had a pint!

ArieDeKnaller
Hit a girl
Usericon van ArieDeKnaller
Posted 03-01-2004 15:52 by ArieDeKnaller Wijzig reactieProfiel van ArieDeKnallerQuote dit bericht

Jaloers? Ik was lekker getuige van wat waarschijnlijk de LAATSTE kus tussen Xander en Wendy was, dus ik kan ook mijn potje meeblazen...

Dolf Brouwers - another dead hero

GRAFTAK
ZesVoetenOnder
Usericon van GRAFTAK
Posted 03-01-2004 16:08 by GRAFTAK Wijzig reactieProfiel van GRAFTAKQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk      \m/    http://www.judgementday.nl

Zelfmoord of gewoon dom? Het nemen van een overdosis pep lijkt mij nl. een nare manier om te gaan.

DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 03-01-2004 16:16 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

De zelfmoord van Erik... 'es even kijken. Er zijn twee belangrijke feiten die we niet uit het oog mogen verliezen:

1. Erik heeft zelfmoord gepleegd en is dientengevolge dus dood.
2. En Hub kende 'm persoonlijk.

Halleluja!!!

----

Zeg Hub, denk je wel eens dat als jij niet bij hem langs zou zijn gegaan dat ie misschien geen zelfmoord had gepleegd? Voel je je af en toe niet een beetje schuldig?

Hub de Gallier
Posted 03-01-2004 16:17 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Geen idee wat het is geweest,hij was helemaal niet depressief of zo.Zelfs voor Jørn,een van Erik's beste vrienden, kwam dit onverwacht.Hij zag het totaal niet aankomen.Geen idee dus wat er in zijn hoofd omging.
Het is wel zeer jammer want Erik is toch wel een erg getalenteerde drummer.

Hub de Gallier
Posted 03-01-2004 16:19 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

@Deadbitchfuck: wat zijn je antwoorden toch weer lekker origineel hahaha.

Falkh
Usericon van Falkh
Posted 03-01-2004 16:24 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2004 15:25 schreef Hub de Gallier het volgende:
Erik heeft een overdosis pillen genomen.Er is elk jaar een festival in Bergen (geboorteplaats Erik) genaamd "Hole in the Sky festival" welk een soort eerbetoon aan Erik is.Ben zelf bij de eerste drie edities van dit geniale festival geweest

Erik was in die tijd ook al uit Borknagar gestapt omdat Borknagar's muzikale koers teveel veranderd was vanaf het oorspronkelijke concept.Erik heeft toen nog een projectje gehad met Jørn Inge Tunsberg van Hades Almighty en ik ben destijds bij 1 van de repetities geweest en muzikaal was dat een erg gaaf potje black/pagan metal

Erik

Bedankt

Immortal Pride

DeadBitchFuck
Posted 03-01-2004 16:34 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2004 16:19 schreef Hub de Gallier het volgende:
@Deadbitchfuck: wat zijn je antwoorden toch weer lekker origineel hahaha.

Hehe,

Ach, ik vind het gewoon een beetje vreemd dat je in je voorgaande post welgeteld 1 regel informatie verschaft over de zelfmoord van Erik, en de rest van je berichtje toch weer over jezelf gaat en hoe goede vriendjes je bent met de Noorse blackmetal scene. Maar ik begin er zolangzaamaan wel aan te wennen, hoor.

Weet je wat?! Ik open wel een topic voor je. Kan je je ei daar in kwijt!

[Dit bericht is gewijzigd door DeadBitchFuck op 03-01-2004 16:34]

Hub de Gallier
Posted 03-01-2004 16:46 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Er valt ook niet meer te vertellen over zijn dood (voor de geinteresseerden) dan slechts het feit dat het een overdosis pillen was.
Dus deadbitchfuck;jammer voor jou als je er meer achter zocht of zo...slechts teveel pillen.That's all.

Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 03-01-2004 17:28 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2004 16:16 schreef DeadBitchFuck het volgende:

Zeg Hub, denk je wel eens dat als jij niet bij hem langs zou zijn gegaan dat ie misschien geen zelfmoord had gepleegd? Voel je je af en toe niet een beetje schuldig?

Kun je nog kinderachtiger worden?

Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.

DeadBitchFuck
Posted 03-01-2004 17:33 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2004 16:46 schreef Hub de Gallier het volgende:
Er valt ook niet meer te vertellen over zijn dood (voor de geinteresseerden) dan slechts het feit dat het een overdosis pillen was.

Doe dat dan ook niet!

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-01-2004 17:45 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Jongens gaan jullie maar eens buiten spelen.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Hub de Gallier
Posted 03-01-2004 17:50 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2004 17:33 schreef DeadBitchFuck het volgende:
Doe dat dan ook niet!
Toegegeven,de overige informatie was overbodig.Daar geef ik jou gelijk in.Mijn reden dit toch te melden is het feit dat ik het gaaf vind hem nog gekend te hebben.Onder andere door hem ben ik meer en meer in het wereldje terecht gekomen en heb ik toch wel het nodige meegemaakt wat mij anders nooit zou zijn overkomen.Ik ben hem hier ook dankbaar voor.
En ieder ander hier in mijn situatie zou dit ook zo gemeld hebben in dit topic.
Voor mij persoonlijk betekend het wel iets.

Ik heb zelf een serieus antwoord gegeven op jou domme reacties de hele tijd.Ben zelf benieuwd of je er ook volwassen mee om kan gaan.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-01-2004 18:00 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 3 januari 2004 15:21 schreef Falkh het volgende:

Herzlichen Dank.

Er is iemand die hem persoonlijk gekend heeft en zelfs de beste vriend weet niets van de motieven maw; slot op dit topic!

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

DeadBitchFuck
Posted 03-01-2004 18:00 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

Dank je, Hub.

Ik beloof hierbij dat ik op ga houden met je te sarren.

Ik kende Erik zelf ook een paar jaar en moet zeggen dat het een geweldige gast was! Jammer van zijn zelfmoord, het was inderdaad een erg getalenteerde vent! Respekt.

That he may rape the angels!

Aart
Usericon van Aart
Posted 03-01-2004 18:21 by Aart Wijzig reactieProfiel van AartQuote dit bericht

Hub, ga zo door; ik vind de verhalen nl. WEL interessant

Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben...

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 03-01-2004 18:23 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2004 18:21 schreef Aart het volgende:
Hub, ga zo door; ik vind de verhalen nl. WEL interessant

Juist, en een beetje gezonde jaloezie is niet vreemd of wel? Ik als Immortal fan had misschien ook wel graag bandleden gekend..
Dat betekent niet dat ik daarom Hub ga afzeiken omdat hij dat wel deed, juist niet.. Hoor inderdaad graag dit soort verhalen..

valfar
Usericon van valfar
Posted 03-01-2004 18:29 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 3 januari 2004 18:00 schreef DeadBitchFuck het volgende:
Ik kende Erik zelf ook een paar jaar en moet zeggen dat het een geweldige gast was! Jammer van zijn zelfmoord, het was inderdaad een erg getalenteerde vent! Respekt.

Doe jij nou niet hetgene waar je Hub mee loopt te sarren?

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 03-01-2004 18:32 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2004 17:50 schreef Hub de Gallier het volgende:
Toegegeven,de overige informatie was overbodig.Daar geef ik jou gelijk in.Mijn reden dit toch te melden is het feit dat ik het gaaf vind hem nog gekend te hebben.Onder andere door hem ben ik meer en meer in het wereldje terecht gekomen en heb ik toch wel het nodige meegemaakt wat mij anders nooit zou zijn overkomen.Ik ben hem hier ook dankbaar voor.
En ieder ander hier in mijn situatie zou dit ook zo gemeld hebben in dit topic.
Voor mij persoonlijk betekend het wel iets.

Ik heb zelf een serieus antwoord gegeven op jou domme reacties de hele tijd.Ben zelf benieuwd of je er ook volwassen mee om kan gaan.

Hey Hub, trek het je niet aan. Ik vind die extra informatie juist wel interessant. We zitten hier tenslotte op een forum...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 03-01-2004 18:38 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2004 18:32 schreef altx het volgende:
Hey Hub, trek het je niet aan. Ik vind die extra informatie juist wel interessant. We zitten hier tenslotte op een forum...

Ik haat 't om toe te geven Maar je hebt gelijk
Hub; ga zo door

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-01-2004 18:40 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2004 18:32 schreef altx het volgende:
We zitten hier tenslotte op een forum...

Dat meen je niet! Ik dacht dat dit een nieuwsticker was waar enkel objectief verifieerbaare feiten toegestaan waren! Ik ga meteen weer naar de Teletekst forum.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com