|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik vind hem ook zwakker. Het geheel is een stuk lichter en de goede productie heeft niet hetzelfde effect op me als wat de korrel in het geluid van Forlatt destijds met me deed. Nu denk ik dat de lange absentie van Vali hier ook een rol in speelt. De nieuwkomer heeft gewoon twee mooie albums op zak, de "veteraan" wordt er echter pijnlijk aan herinnerd dat hem niets anders rest dan nostalgisch terugblikken naar een tijd die nimmer terug te halen is. Ik ga even ontevreden janken in een hoekje |
|
quote: Niets aan toe te voegen. Heb "Forlatt" gelukkig op 12" liggen nu . Overigens, als ik het goed begrijp heeft Vàli een platencontract voor welgeteld 5 albums en is "Skoglandskap" daar de eerste van. Kunnen we in dit tempo nog 28 jaar vooruit. Ben benieuwd. |
|
Wanneer ik de vergelijking met 'Forlatt' achterwege laat, vind ik het toch weer een prettig album. Luistert fijn weg, wel lichter, maar prettig als de studiemuziek waar ik Vàli geregeld voor gebruik. |
|
quote: Precies dit. Ik blijk hem ook veel regelmatiger te draaien dan ik in eerste instantie verwachtte. |
|
Zo overtuigd ben ik er nog niet van, maar heb 'm eigenlijk ook pas drie keer geluisterd. Begin 'm her en der al meer te waarderen, ben benieuwd hoeveel groei er nog in zit. |
|
quote: Zei hij met de ogen op z'n kruis gericht. |
|
Als die analogie opgaat wordt de nieuwe Vàli vast een van m'n favoriete platen. [Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 15-11-2013 16:37] |
|
quote: |
|
quote: En die van mij |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |