|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
'nuff said |
|
|
|
Pfff, triest hoor.. slotje aub.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik ben zelf eigenlijk ook benieuwd hoelang deze openblijft. |
|
|
|
Erg volwassen post. |
|
... en DeadBitchFuck is daar stinkend jaloers op. |
|
waar baseren jullie dat op? Freudiaanse verspreking --> jullie zijn dat zelf?? |
|
Ik vind het wel aardig van jou deadbitchfuck dat je een heel topic aan mij wilt wijden.Nu is mijn ego nog meer gestreeld hahahaha. En volgens mij zijn al jou posts hier op ZM aan mij gerelateerd.Je vind mij blijkbaar wel bijzonder.Dankjewel voor al je aandacht. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 03-01-2004 16:52] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Projektie wordt het ook wel genoemd. |
|
quote: ik noem het: domme koe I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
blablabla Oud Vuil. |
|
quote: Niet alleen DBF. |
|
Niets ten nadele van Hub maar ik vind dit een zeer komisch én terecht topic Hub gaf in het Immortal-Erik zelfmoord topic namelijk enthousiast meer info dan om gevraagd werd (wat ik in dezelfde situatie wellicht ook zou doen) |
|
Moet dit niet in onzin? Op je knie en pijp voor genade! |
|
Ik ken de halve Nederlandse gay scene........ krijg ik ook een topic LOL |
|
Hahahaha Wat een grappig topic! Ga alsjeblieft door met die ongein! "Sehnsucht" |
|
quote: Eindelijk iemand die het snapt!!! Dank je! Ik dacht even dat ik de enige hier was die kon lezen. |
|
quote:Hier wil ik wel serieus op antwoorden.Ik gaf ook meer info dan nodig maar dat komt omdat ik het zelf erg gaaf vind hem nog gekend te hebben.Door hem ben ik meer en meer in de scene gekomen daar en daar ben ik hem wel dankbaar voor.Iedereen die dat meegemaakt zou hebben zou zelf trots dit gepost hebben in dit topic (het is tenslotte een Erik-topic). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Ja,jij krijgt ook een topic Hey Deadbitchfuck;ik ken Triple-Dan ook,kun je nog een topic openen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Bravo!!! Applaus!!! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Leugenaar!!!! Je kent ze allemaal. |
|
quote: My point exactely |
|
Wat is dit nou weer voor topic? Nou wie ken je dan allemaal whahaha |
|
quote: Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |