|
Auteur: |
|
|
gaat er nog iemand naar therion in 013 of krijg ik een priveconcert?? |
|
Wat heb je liever ?? |
|
Dat ze in Groningen komen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ze komen iig in Hardenberg, is dichterbij dan Tilburg. |
|
Nog voorprogramma? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik dacht toch zeker iets te lezen over Hollenthon en Amorphis. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik denk niet dat ik ga. Ik heb ze nu ongeveer 4x gezien, en de laatste keer vond ik best wel tegenvallen. Toen ben ik zelfs tijdens het concert naar huis gegaan. the only pleasure is pain |
|
Als we al gaan, gaan we natuurlijk naar Hardenberg. Veel dichterbij als 013. [Dit bericht is gewijzigd door Hirogen op 21-10-2001 17:14] Heads I win, tails you lose |
|
Cool...misschien zien we elkaar daar dan wel. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Wij gaan misschien naar 013... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Een vriend van mij gaat er naartoe en ik misschien ook in hardenberg in podium natuurlijk. daar woon ik vlakbij dus in dedemsvaart woon ik en mijn vrienden (is vlakbij hardenberg) misschien als je er eerder bent geweest heb je de borden van dedemsvaart wel gezien. Hier tussen gletchers Regeer ik de volken, Dit is mijn Hamer, MjÖlnir de sterke....!!!! |
|
ik vind ze niet zo ok. zeker niet live en zaldus ook niet gaan |
|
zou wel leuk kadootje zijn voor mijn vriendin Je moeder. |
|
013 ga daar zijn ja ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
Index / Concerten |