|
Auteur: |
|
|
Waarschijnlijk komt er hier een slotje, maar dat interreseerd me niks. Dit is een fimpje wat je gewoon moet zien. Het is niet grappig, maar behalve stijl-en sfeervol ook heel erg mooi, en een mooie boodschap http://www.newgrounds.com/portal/view.php?id=142319 amen |
|
mooi de quote is uit Jacobs Ladder ? Ik weet niet zoveel van Joodse mystiek ( kaballah ), klonk wel interessant . |
|
Mooi filmpje inderdaad! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote:Nou, deze wel hoor. Kijk maar eens. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: deze animatie is wel serieus ; welke site vind je een goede site om filmpjes te bekijken ,en eigengemaakte filmpjes up te loaden ? |
|
wat is hier zo bijzonder aan ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik ga hem zo checken. Begrijp me niet verkeerd, ik vind newgrounds een geweldige site maar wel een humorsite, ik verwachtte daarom geen serieuze content. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik begrijp dat wel, Newgrounds staat ook bij mij bekend als dikke puberhumor sie. Maar de boodschap uit het filmpje is heel serieus, en wordt versterkt doordat een kennis van me op de IC ligt |
|
hmm, ik zat te wachten op: "you just wasted 3 minutes of your life, get back to work, asshole." |
|
ik kreeg kippevel, echt serieus mooi "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
tssk stelletje hippies SLOTJE!! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek |