|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Heeft iemand Zatoichi gezien?!?!?! There is no religion higher than Truth! |
|
quote: Sja, niet alles komt in de buurt van klassiekers als Commando, Terminator en Predator natuurlijk Ik ben trouwens niet naar het IFFR gegaan, geen tijd/ tijd vergeten vrij te maken |
|
quote: Elk jaar wil ik wel gaan. Ik ben dol op Europese cinema en op de arthouse-US cinema en gelukkig kan ik in Utrecht ook naar 't Hoogt of Springhaver om dat soort dingen mee te krijgen. Maar ik loop gewoon veel te ver achter en zo'n filmfan ben ik nu ook weer niet dat ik het allemaal wil/kan volgen. Bovendien was ik afgelopen weekend in Parijs . Telkens geen tijd voor zo'n filmfestival vrijmaken is gay, maar aan de andere kant, ik zie het wel verschijnen in de filmhuizen hier. |
|
Ik ben niet vies van filmhuis films, maar het ontbreekt me al aan tijd om de films die ik hier heb liggen eens te kijken, laat staan de verlanglijst die ik heb eens te gaan afwerken. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Niet zorken slet! Je krijgt in November of December mail van mij! Twee films die ook nog het bezichtigen waard waren: Deadlines - het verhaal van een aantal reporters in Beiroet in 1983 UnAmerican Film Festival - stelletje links activisten die een collage van kritiek op huidig US beleid samengesteld hebben. Ik was niet met ze over alles eens maar kon het extreem goed waarderen omdat ze ten eerste geen armchair-activists zijn en daadwerkelijk doen waar ze in geloven en omdat zij als echte Yanks recht van spreken hebben. Verder zijn zij heel erg wars van de gewelddadige acties van allerlei 'activisten' tijdens de G8 etc. Leuk met die mensen gediscusseerd Binnenkort krijg ik banden van hun werk toegestuurd dus gegadigden mogen zich t.z.t. bij mij melden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Tot mijn grote schaamte moet ik bekennen dat ik dit jaar waarschijnlijk heel weinig tijd kan vrijmaken voor de IFFR. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Niet zorken slet!! spelfout weggehaald... |
|
De filmhuis films die ik gezien heb waren erg gaaf over het algemeen, maar van vrijwel alles wat er op dat IFFR staat heb ik nog totaal nooit gehoord.. Als iemand me een aantal boeiende dingen aan weet te raden ga ik er waarschijnlijk wel bij zijn. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: had je die film met Bill Murray nog niet gezien?? die is echt schitterend! Ben wel benieuwd naar "just another...". Ook onlangs Jarhead gezien. een zeer prettige film maar was niet wat ik verwachte(geeft niks). edit: ik zie nu de datum pas (ik word oud ) [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 25-01-2006 21:19] |
|
Misschien dat ik komend weekend nog naar het westen afreis. Stond weer veel leuks tussen had ik al gezien. |
|
Ik zie dat er elk jaar steeds meer protest films komen ''propaganda films tegen amerika, bush etc gaap* en weinig FILMS, en al helemaal geen HORROR een paar jaar geleden heb ik nog een aantal Japanse horrors gezien en dat is het dan ook maar de laatste 2-3 niet meer...uch en die independent films, waarom moeten zoveel van dat soort films over rare sexuele relaties gaan ik wil een parodie op independent films |
|
Gaat er nog iemand naar het IFFR dit jaar? Ik ga straks m'n kaartjes ophalen voor Andalucia, The Mourning Forest en Capitaine Achab. En nu maar hopen dat het goede keuzes zijn Daarnaast mag ik volgende week woensdag nog naar het Venster, omdat mijn afstudeerfilms ook vertoond worden. http://www.filmfestivalrotterdam.com/ned/programma/films_az/filmpro.aspx?id=6837f2e5-466e-42f0-a585-4e658f6b302c Alleen vraag ik me af waarom ik afbeeldingen en de credits moest aanleveren, want er staat alleen de 1-regel-synopsis bij. ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
'Schop' Nieuw jaar, nieuw festival.... Gaan er nog mensen? Ik ga dit jaar helemaal los: ik ga naar 9 films en 2 verzamelprogramma's..... ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Erbrechen en ik gaan misschien nog naar een paar films. |
|
Misschien een paar keer feesten in de off corso. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik ga naar "The Hungry Ghost" (vr. 30/1) en "Tulpan" (vr. 30/1) .. Had ook graag naar Gomorra gewild maar die was uitverkocht voor ik de site op kon, en Slumdog Milionaire viel op voor mij ongunstige data, maar die is van een zodanig bekende regisseur (Danny 'trainspotting' Boyle) dat 'ie vanzelf wel landelijk de bios in komt. |
|
quote: Gomorra komt volgens mij ook gewoon in de bios (op z'n minst in de filmhuizen). Tenminste als je op de buzz kunt afgaan. Vandaag naar Louise-Michiel, Hard Light en Breathless. ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Het IFFR is weer in volle gang! Gaat er iemand nog films kijken? Ik hou het bescheiden: 3 films en 2 verzamelprogramma's met korte films. ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |