|
Auteur: |
|
|
Gratis...dat mag ook wel als NGD komt... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
COOL!! ben d'r bij! Originele invalshoek voor grappen heb je toch, Voice of Doom. Zelf al eens iets gepresteerd op het muzikale vlak, mannetje*?? * hier ben ik niet zeker van. |
|
En? Problemen mee? Mannetje? [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 07-01-2004 22:44] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Als je het antwoord niet durft te geven niet meteen met wedervragen komen he... |
|
quote: Heu? Death metal & Dance? www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Idd. Check @ http://www.nextwastedimension.com Preview van één nummer van de aankomende release en twee nummers van de demo online. |
|
quote: Waarom zou ik muzikaal iets gepresteerd moeten hebben om kritiek te mogen uiten op een band...maak het ff helemaal joh... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
He Human-eter! Over die cd-presentatie; duurt nog ff voor het allemaal zover is, maar wat ik alvast wel kan vertellen is dat we dan met een nieuwe set en een live video-show zullen komen. In het Pandje wordt lekker rossen op de zondagmiddag. |
|
quote:Geloof ze maar niet hoor...heeft niks met death metal te maken... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:hmm, dus wel Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ach... als mensen muziek niet leuk vinden horen ze toch alleen maar wat ze willen horen. We zijn opgegroeid met/beinvloed door Obituary, Bolt Thrower, Asphyx, Death, Carcass etc. Door synths erbij te gebruiken klinkt het alleen een stuk anders. Je zult mij ook niet horen zeggen dat we invloeden van bands als Cannibal Corpse, Suffocation of Cryptopsy hebben. Is ook niet de bedoeling, maar dat lijkt me duidelijk. |
|
[volkomen zinloos geflame ] [Dit bericht is gemodereerd door Beli Mawr op 11-01-2004 5:55] SATAN.........................JUIST!! |
|
Ach... een beetje discussie kan nooit kwaad. |
|
Het zit eraan te komen! |
Index / Concerten |