|
Auteur: |
|
|
wet iemand meer over dit genre ? geschiedenis,achtegronden van artiesten , bands etc |
|
Nieuw side-project van Peter Steele? |
|
heb hun officiele site gevonden : http://www.tatu.ru/eng/main.shtml heb net op elcheapo gekeken voor de cd , ze hebben ook een dvd is dit het lesbische aspect ? [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 08-01-2004 2:00] |
|
dude...het was meer een grap [voor een zeer select gezelschap]...maar toch leuk dat je er een topic over opent... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Maar Vinay...had je ook al gehoord over Spice Doom? Dat schijnt de volgende grote trend te worden... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
crossover tussen k3 en mydyingbride ? zou wel een commercieel succes kunnen worden . |
|
hehehe...je bedoelt toch wel oude MDB? Want die laatste K3 is stukken beter dan de laatste MDB-schijven...maar toch blijft het een mooie combo...ik wacht alleen nog op een Twarres-reünie met Martin Powell op viool... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
oude MDB waren klassiekers . K3 (past goed bij je usericon trouwens) ,die rokjes en die benen van die meiden zijn onweerstaanbaar en dan ook nog met zware gitaren Martin Powell en Twarres zou een mega-act kunnen worden .Zit Martin Powell tegenwoordig bij Anathema ? |
|
dat zou maar zo kunnen...ik volg hem niet meer...hij gaat ook zo snel rond...maar afgaande op de kwaliteit van de laatste Anathema lijkt het me sterk dat hij daar in rondhuppelt...Cryptal Darkness [aka as een "nieuwe" band onder een andere naam] is zonder hem ook nog niet eens een schaduw van zichzelf namelijk... K3 blijft natuurlijk heerschen...maar vergeleken bij Twarres vallen ze in het niets...zal wel aan die knappe vent liggen... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 08-01-2004 4:05] |
|
quote: Ik ben benieuwd wat je nou poste? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Over Martin Powel , waarom hij weg is gegaan bij mydyingbride,Anathema en de andere band .ik dacht misschien moet ik dat in het mydyingbride topic posten ,daarom heb ik het weggehaald. |
|
Nee dat kan hier vast wel lijkt me... Ik ben de reden eerlijk gezegd kwijt...ik weet het werkelijk niet meer...raar is dat...zal wel een voorbeeld van selectief geheugen zijn... Maar hij zit volgens mij zeker niet bij Anathema nu [lees: dat hoop ik voor hem...]...correct me if I'm wrong... Maar over lesbian doom gesproken...wat vind je van Lasgo? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Lasgo ken ik niet , ik zal het zoeken met soulseek en kazaa. thanks |
|
Gezien het feit dat jij de enige bent met bijna net zo'n wansmaak als ik denk ik dat je het wellicht wel wat vind... Verwacht wel wat house-invloeden... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
trance , house ,(alternative) dance in de stijl van aphex twin , progidy en chemical brothers , kosheen , moloko, lamb, underworld, faithless heb ik altijd goed gevonden . Rammstein heeft ook dancebeats . *heb Lasgo gedownload* klinkt goed |
|
ben nu 'how soon is now' van tatu aan het luisteren .Geweldige arrangement ,zang en piano [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 08-01-2004 4:39] |
|
quote:Hehe...tof dat zouden meer mensen hier moeten doen... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Lesbian Doom is denk ik een genre dat zich net aan het ontpoppen is. Nu zijn er misschien weinig mensen die zich er echt in verdiepen, maar het is een groeiend genre, dat is zeker. Lesbian Doom Lives! "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: "The Eternal" aub. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Slotje |
|
dit gaat nergens ove wel grappig hoor |
|
slotje |
Index / Muziek algemeen |