|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Het was inderdaad een grote fotoshoot... Ik heb er zelf ook wel aan meegedaan daar niet van... maar ik laat mensen dus gewoon staan waar ze staan. Laat ze maar lekker headbangen. Ps. Filmpjes en foto's komen binnenkort online... ik zal wel ff een linkje plaatsen hier. Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: Daar sluit ik me bij aan... Het was weer een goede en gezellige metalmatinee |
|
Jep heel relaxte metalmatinee, hoewel ik niet echt vergelijkingsmateriaal heb Allebei de bands waren erg goed, sauron heerste wat mij betreft even hard als fluisterwoud, hoewel ik daar wel alleen in sta Ook leuk dat het na afloop vh concert nog lang gezellig bleef in de Batcave, kunnen ze bij de FNR nog wat van leren. Winter is coming |
|
quote: Wisten jullie trouwens dat ik bang ben van Burghuzahlka? Dat voelt ze.... |
|
Nee da wist ik nie. Wel een interessante ontwikkeling. Don't forget the ancient feeling.........It still rules. |
|
Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
bwa ha dan blame ik de wieckse witte maar |
|
Sorry voor het verneuken van de lay-out: Meer pix en 2 filmpjes (helaas zonder geluid ) @ http://217.121.8.34/blunt/SauronFluisterwoud/sauronfluisterwoud.htm Inter faeces et urinam nascimur |
|
hey vette heersende foto's en een gaaf filmpje... We mogen ze wel op de website flikkeren he? heersend! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Je doet maar Inter faeces et urinam nascimur |
|
Vette filmpjes Stoerbaard. ga je nu mee naar ragnarok? |
|
Lijkt me een goed plan Inter faeces et urinam nascimur |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |