Deze link is wel een keer voorbijgekomen en daar stond een hoop op om eens te checken. Uiteraard niet gedaan dus dank voor de herinnering!
one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe
Sater
Posted 07-11-2025 14:38 by Sater
Tucker-era Morbid Angel worship maar dan met meer space ambient.
one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe
Fusion
de uitvinder en wegbereider van de post-heterocore
Posted 07-11-2025 15:18 by Fusion
quote:Op 8 januari 2004 15:22 schreef Tormented soul het volgende:
Ik ben al lange tijd geobsedeerd door enkele bands die niet over meer standaard onderwerpen zoals liefde, religie, agressie enzovoorts zingen, maar wel over de cosmische wetten, het nut en ontstaan van dit leven en voornamelijk onze plek in het enorme universum. Lyrics van (nieuwe en engelse) Vintersorg en in iets mindere mate Borknagar (Colossus ) zetten me aan het denken. In het begin is het een ware brei van moeilijke woorden, maar als je doorzet is het een vreemde doch briljante vorm van poezie . Maar na die 2 bandnamen houdt het voor mij ook op. En ik snak naar meer.
Kent iemand nog bands die zich met deze onderwerpen bezig houden?
nou ja, toch? misschien?
When your people matter, menstrual health matters
Mythics
Posted 09-11-2025 22:50 by Mythics
I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath
mikkasscar
Posted 11-11-2025 19:50 by mikkasscar
De Wergild-versie van Cosmic Metal. Veel ongepolijster en rauwer dan de rest van dit topic, maar met ongebreideld spelplezier en een waar riff-festijn.