|
Auteur: |
|
|
Ondanks het inmens aantal enthausiaste deelnemers aan de prijsvraag, zijn de populaire Verderf kots-emmers nog steeds te winnen. Daar wij ons uiteraard distantieren van commerciele activiteiten, hebben we gekozen voor een vrij beperkte oplage van 250.000 stuks. Zoals op de hieronder geplaatste afbeeldingen duidelijk wordt, kun je de kots-emmer voor verschillende creatieve doeleinden gebruiken. Hoofdzaak blijft uiteraard zijn taak als kots-reservoir. Voor diegenen die (hoe ondenkbaar het ook mag zijn) nog steeds niet van deze actie vernomen hebben, of denken dat deze prijsvraag te hoog voor hen gegrepen is; er zijn nog 249.999 emmers over. Het enige wat je hoeft te doen is het juiste aantal zombies op de ‘Drowned in vomit’ demo raden en dit te melen naar verderfonline@hotmail.com. Verdere info op http://www.verderf.tk Let wel: het plaatje kan enigszins (tot vrij veel) afwijken van 't origineel. [Dit bericht is gewijzigd door amstelbier op 08-01-2004 18:02] |
|
Als ik een loopje maak die 500.000 maal een oplopend getal, beginnend bij nul, emailt, dan win ik (5 minuten werk). Of je kan de emmer nu al opsturen. Mail mij voor mijn gegevens. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 08-01-2004 17:41] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
idem KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik wil graag de groeten doen aan iedereen Slaaaaaaayyyyooooooooooorrrrrrrrr ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
<?php for.. Hmm lama, welke debiel koopt er nou weer 250.000 emmers.. en we hebben al een kotsaquarium zo kan ie wel weer |
|
Bovenste emmers zijn trouwens andere dan die onderste. Maakt het nog geloofwaardiger.. zo kan ie wel weer |
|
'Hmm lama, welke debiel koopt er nou weer 250.000 emmers..' -Ik zou bijna willen zeggen 'Can you spell DUH?'... maar ik gok nog op een heel kleine kans dat deze opmerking sarcastisch bedoeld was... ...los daarvan... deze prijsvraag is geen geintje en uiteraars wijken de emmers iets af van het plaatje (dat UITERAARS gefotosjopt is)... |
|
quote: Dit is je beste post ooit Briljant. Chapeau. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: -Ik zou bijna willen zeggen 'Can you quote DUH?'... maar ik gok nog op een heel kleine kans dat deze opmerking sarcastisch bedoeld was... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Tja, ik ga er niet vanuit dat mensen met opzet een naieve reply plaatsen. |
|
quote: Ik ga er niet van uit dat menschen met opzet 250.000 emmers kopen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik zie de link tussen amstelbier en kotsemmers wel, dat spul is niet te zuipen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
'Ik ga er niet van uit dat menschen met opzet 250.000 emmers kopen' -Zucht... dat was dus sarcasme... laat maar. Overiges is amstelbier prima te zuipen. Geouweneel over welk merk bier kut is en welk niet komt puur voort uit de bierkeuze/aanbod van de regio... bij ons is dat amstel. |
|
boeie. stuur die emmer nou op! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: is er geen normale supermarkt bij jou in de buurt dan ? Will there ever be a better icon than myself? |
|
quote: x=0 wordt netjes uitgevoerd op de mainframes van unief in paar seconden tijd. Hier met die emmer ! In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
stuur mij maar zo'n emmer! " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
hoeveel zombies staan dr eigelijk op " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
hier ook al? |
|
Ik wil ook wel een emmer! Traden tegen een Wildkamp emmer? changed to 'ouwe' |
Index / Algemeen |