|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben er om een interview te doen voor Vampire magazine Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ik ben er ook |
|
Ook aanwezig. |
|
quote:Ik ken Leonard van Cephalic niet,ken de band ook niet trouwens(alleen van naam maar heb de muziek nog nooit gehoord) hehe Ben er alleen maar voor Macabre eigenlijk [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 16-02-2004 18:49] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Yes! Ik ben ook van de partij, heb vandaag gereserveerd op de website van de bosuil. Ik heb er superveel zin in! Eindelijk macabre live! an evil incarnation of DEATH! |
|
Yep, ik ga ook Macabre kijken |
|
ik zal er zijn... |
|
Vanavond zijn er nog genoeg kaarten aan de dagkassa, dus komt allen! |
|
Ik ben er zeker!!! # Mary Bell the child from hell... # "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: de zanger, gewoon zeggen dat ik de foto wil! |
|
quote:Is goed,ik zal hem tijdens het optreden de microfoon afpakken en zeggen dat hij van zijn luie reet opkomt en nog steeds een foto moet mailen naar jou [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 20-02-2004 15:32] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
|
|
de zanger leek op weird al... wat een geweldig optreden van cephalic carnage gister. geniaal |
|
Was echt gaaf gister!! Morgen weer de bands voor de zoveelste x in 013 zien jeee Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! |
|
Was te gek! |
|
Hoe was macabre, toen een tijd geleden in de 013 vond ik ze echt super! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ze waren prima! Stukken beter dan in Arnhem. Maar dat was ook hun eerste optreden. |
|
t was ontzettend ruig !!!!! cephallic carnage heeft echt een pan los !: wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik vond Macabre dus echt wel stukken minder.Het was goed te merken dat de alcoholische versnaperingen hun werk al hadden gedaan.Echt strak werd er niet meer gespeeld.Voor het optreden van Brutus nog een interview met Lance gedaan en hij was toen al goed bezopen....wel een leuk interview trouwens. Maar in totaal heb ik Macabre nu zo'n 15 keer gezien en vond vrijdag toch wel de slechtste keer tot nu toe. Cephalic Carnage was echt geniaal wat ik heb meegekregen...(veel bekenden gezien dus veel geouwehoerd en niet echt op kunnen letten bij de band). Brutus vond ik een dertien in een dozijn band.Strak gespeeld maar ze hadden niks te bieden. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Het belgische Duvel bier deed zijn werk bij Cephalic Carnage |
|
van loek?! |
|
Ik vond het publiek gruwelijk tam, macabre was niet slecht, maar waren beter in 013, cephalic carnage was wel lekker strak en overtuigend, maar Brutus kon me niet boeien. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |