IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Doomsword
Leto Atreides
God created Arrakis to train the faithful.
Usericon van Leto Atreides
Posted 09-01-2004 17:00 by Leto Atreides Wijzig reactieProfiel van Leto AtreidesQuote dit bericht

Wie kennen deze mannen die met hun muziek Warlord en Bathory combineren tot een goed staaltje Viking Doom Metal.Echt een hele vette band waarbij ik de laatste cd Let battle commence zeer kan aanraden.Maar ook al hun andere cd's zijn zeer goed.

"At the age of fifteen, he had already learned silence." - from "A Child's History of Muad'Dib" by the Princess Irulan

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-01-2004 17:01 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

url?

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-01-2004 17:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

viking doom?

Ik dacht dat stoere kjels waren die nooit donkere of depressieve gevoelens hadden ..

PFSH

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 09-01-2004 17:03 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2004 17:01 schreef Chelman het volgende:
url?
Moeilijk om zelf even te zoeken hè?

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 09-01-2004 17:06]

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

' '
Usericon van ' '
Posted 09-01-2004 17:05 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 9 januari 2004 17:02 schreef Jenje het volgende:
viking doom?

Ik dacht dat stoere kjels waren die nooit donkere of depressieve gevoelens hadden ..

PFSH

Anders hou je je mond.

"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-01-2004 17:13 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2004 17:03 schreef Voice Of Doom het volgende:
Moeilijk om zelf even te zoeken hè?

uhr, ja? Hoe doe ik zoeken op internet dan?

Leto Atreides
God created Arrakis to train the faithful.
Usericon van Leto Atreides
Posted 09-01-2004 17:16 by Leto Atreides Wijzig reactieProfiel van Leto AtreidesQuote dit bericht

"At the age of fifteen, he had already learned silence." - from "A Child's History of Muad'Dib" by the Princess Irulan

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-01-2004 17:30 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2004 17:16 schreef Leto Atreides het volgende:

(hint:google)

ik was niet voor de volle 100% serieus. Volgende keer zal ik de [ironie] danwel [grapje] tag gebruiken...

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 09-01-2004 17:45 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Ik ken alleen het album "resound the horn". Het eerste nummer daarvan is wel behoorlijk cool. Helaas zijn de rest van de nummers minder, nog niet slecht trouwens, maar boeien niet echt lang. Zal eens kijken of ik die nieuwe cd beter vind.

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 09-01-2004 17:48 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ze hebben zelfs een fanclub

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 13-01-2004 17:28 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2004 17:02 schreef Jenje het volgende:
viking doom?

PFSH

Wat ben jij een loser zeg, ik zit me altijd aan jou te irriteren. Als je metal niet serieus neemt en alleen maar de boel probeert te verzieken dan rot je toch gewoon op?

Maargoed, Doomsword, gave band. Kreeg net het album "Doomsword" binnen. Ik houd van deze muziek, en als ze een Cirith Ungol cover op hun album hebben kan het al helemaal niet meer stuk.

Ga zeker eens wat meer van deze band kopen.

Ik, Wil Schuurman

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 15-01-2004 19:09 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Ik vind dat wel zoooo vet, he, Viking Metal uit Italie

Doomsword roeleert

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 15-01-2004 19:12 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

zo te lezen is het wel wat... zal ff wat downen...

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com