|
Auteur: |
|
|
Een van mijn favoriete bands aller tijden vooral Rising out from the Ashes luister ik zeer vaak.Gewoon 80ties powermetal eigenlijk met mythologische teksten. www.warlord.ws "At the age of fifteen, he had already learned silence." - from "A Child's History of Muad'Dib" by the Princess Irulan |
|
Zelf hou ik ook ENORM veel van WARLORD. Ik ken ze nog uit vroeger jaren, dus. en om eerlijk te zijn vind ik Joacim Cans juist wel heel goed passen bij Warlord. 't Kan toch niet dat je de oude wel goed vindt en dat de "Rising Out..." verpest wordt door de zang ??? Ieder zijn mening natuurlijk. Kennen jullie Lordian Guard ? Voor de hernieuwde Warlord periode is dit de band waar gitarist/componist William Tsamis enkele cd's mee uitgebracht heeft. Hierop zingt zijn vrouw en zeker niet onverdienstelijk. Hierop ook een deel nummers die in een vernieuwde versie op de "Rising Out..." zijn beland. Zeker eens checken ! |
|
Geef mij maar Damien King goddamnit die zn stem is tenminste nog Heavy (moet je die demo's eens beluisteren), Mr Hammerfall kan zooooo jeanetterig klinken (op wacken was Warlord wel HET van HET). Op die recente vvan arlord staan dus ook nog vier hernomen Lordian Guard nummers, de enige die mij uit het hoofd te binnen schieten zijn My Name Is Man, en Battle of the Living Dead ntl. En ik zit hier nu net in een superculte ... And The Cannons yadayada LS. One by one, to the swords to the guns! oja egl kan je WL niet 'gewoon 80s powermetal' noemen als je't mij vraagt [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 10-01-2004 16:18] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
warlord is erg gaaf en ik vind joachim er wel bij passen op die laatste plaat, ik vind em erg goed zelfs. maar ik kan hammerfall ook wel waarderen. and the cannons.. dat is echt hun heilige plaat http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Vorig jaar brachten ze deze meester plaat uit: The Holy Empire, zeker de moeite waard, met Richard M. Anderson als zanger! Na dit album is hij gestopt en zijn opvolgers is de zanger van Arryan Path Meesterwerk |
Index / Heavy Metal |