|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
gewoon lekker zelf uitbrengen, eigen label starten Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Mwoh, zo speciaal zijn die nie zenne |
|
Ik vind het anders wel een erg goede band. Mooie melodien, goeie vocals, mooie solo's,... Erg productief zijn ze niet, but hey, als't maar kwaliteit is. Hun laatste album dateert al van 2000, 'k begon al te vrezen dat er mee gestopt waren Bedankt voor de tip trouwens, 'k ga zo meteen hun albums nog eens opzetten A black heart can only find beauty in darkness. |
|
quote: Terwijl er zoveel meukbands wel een contract hebben Misschien moeten ze het gerucht gaan verspreiden dat ze True Black spelen. Dan zijn er meteen weer tig trieste labeltjes geinteresseerd... erg jammer, die metalscene van tegenwoordig Zenial |
|
Als ze nou 30x langzamer gaan spelen kunnen ze op NULLL records. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Man need not kneel before the angels, nor lie in death forever. But for the weekness of the feeble will... |
|
Heb ik een cd van hun gehaald, lees ik NU pas dat ze geen platencontract meer hebben . idioot gewoon |
|
quote: welke CD heb je dan gehaald en miischien nog wel belangrijker, waar? |
|
Paradise belongs to you is een heersch cd . Martyre vind ik gelijk een stuk minder eigenlijk . |
|
quote: Ik zal het even wijzigen, GEHAD. En dan wel een kopie van Stijn (die die plaat hoogstwaarschijnlijk van jou heeft ) [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 30-04-2004 12:43] |
|
quote: helemaal mee eens |
|
quote: hahaha dat kan wel kloppen zoek al heel lang naar het orgineel van paradise belongs to you maar kan het nergens vinden.... |
|
op Graspop gewoon de complete discografie gekocht! ja ik ben blij |
|
Op 1 mei komt 'Veronica Decides to Die', de nieuwe plaat uit. Prima nieuws! |
|
En die ruled! Schitterende cd. |
|
Heb em thuis liggen ... wel aardig ... jammer dat het allemaal zo naar bekendere bands klinkt |
|
quote: Ik vind hem beter dan Martyre. Erg gave CD! |
|
Hmmm in Rain Wash Me zit wat riffwerk wat volgens mij wel heel erg van MDB gejat is ... |
|
quote: Ik heb hem nu ook een paar keer gehoord en ik moet zeggen dat ik aardig positief verrast ben. Ik had niet verwacht dat ze met zo'n sterk album terug zouden komen. Jenje heeft overigens wel gelijk dat het nummer 'Rain wash me' wel erg sterke MDB referenties laat horen (doet me met name door de achtergrond gitaar sterk denken aan 'The cry of mankind'), echter hebben alle nummers die typische Saturnus atmosfeer. In een aantal nummers wordt zelfs hetzelfde niveau gehaald als op het prachtige 'Paradise belongs to you' en ook de productie is piekfijn in orde (terwijl het toch nog dat typische Saturnus geluid heeft). |
|
goedverdomme wat is die laatste zaalig VDTD signature |
|
Uit de bio: "During the first half of 1997 the group played a number of show in Copenhagen. The most renown of these was a 5 hour gig in Sct. Stefan's Church on Good-Friday, the inside of the church was covered in white sheets, upon which different images was projected, the band was supported by a live classical choir of 20 women." Weet iemand of dat is opgenomen? |
|
Wat is het nieuwe album geweldig. Gaat richting Paradise Belongs To You, zo goed. [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 05-12-2012 8:36] |
|
met Thomas signature |
|
Trezebezen gillen? discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
signature |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |