|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik kwam dit net tegen: http://www.superlow.com/portfolio/2002/thorns_vortex.html Er schijnt dus een video te zijn gemaakt van het nummer "vortex" van Thorns. Je moet op het oranjeachtige plaatje klikken en dan zou hij moeten openen, bij mij doet hij het niet, bij iemand anders wel? Tevens staat daar een link bij van een soort expositie die te maken heeft met het album: Interface to god: http://www.superlow.com/kiel2002_doc/index.html Dit is echt vaag allemaal... Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: Hier heb je de URL met het filmpje zelf (misschien heb je er wat aan): http://www.superlow.com/portfolio/2002/vortex_mov.html Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Al geprobeerd, krijg ik zo een raar venster met zo een klein tekentje met een vierkantje, rondje en driehoekje te zien. Doet hij het bij jou wel? Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Je hebt de Quicktime-plugin nodig! |
|
quote: Als het filmpje het niet doet is de plugin niet op je browser geïnstalleerd |
|
quote: Hoe doe ik dat, en hij doet het dus bij jou? Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: Op Internet Exploder doet-ie het bij mij... Nou Opera nog... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Waarom nou niet bij mij. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Wat een apart filmpje www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Hij doet het bij jou? Heb je internet explorer? Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Ja. Ja. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
veel saaier kan je een clip niet maken zeg |
|
Best saai ja.. Maar toch wel gaaf gedaan vind ik. Niet dat ik er echt van hou ofzo www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Hij doet het eindelijk, video past goed met de sfeer die de muziek uitademt. [Dit bericht is gewijzigd door Aeolus op 10-01-2004 23:04] Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Thorns is vet vind zij. WIJ SATAN.........................JUIST!! |
|
quote: Zij? Wij? Idioot. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
jezus dit had ik nog niet gezien, ben al vaker op de site van superlow geweest maar ik had dat nog niet gezien! bedankt voor den tip Aeolus! Dit toont maar eens dat Halvor Bodin op dit moment 1 van de beste designers is ter wereld... wat een kikke expositie, dur staan 4 soorten cdees opgestelt... 2 daarvan zijn van thorns maar die andere 2? p.s. die 2 idioten onder synoniem Tyler B. zijn 2 zatte gasten die bij mij in de band schijnen te zitten [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 11-01-2004 19:32] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Ik vroeg me ook al af van wie die twee andere cd's waren, had graag bij die expositie willen zijn. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Wat een ontzettend gave clip. Goede combinatie met de sfeer van het nummer. Die tentoonstelling had van mij ook wel even door mogen reizen naar nederland inderdaad, ziet er gaaf uit. En ik wil ook wel weten van wie die andere 2 cd's zijn. Eentje ziet er uit als een oude kamfar cd die ik ooit ergens heb zien liggen, maar zeker weten doe ik het dus niet. |
|
De Nederlandse Vortex gaat ook een clip maken |
|
quote: Precies, omdat ze volgend jaar 25 jaar bestaan! You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Keek net naar American Beauty, en ik hoorde een persoon het volgende zeggen: "There are rules in life, we need structure, we need discipline." Nou heb ik een cd in mijn bezit waar dat op staat, maar ik weet niet precies welke, het is denk ik een experimenteele black metal cd, misschien thorns - thorns. Maar ik weet het niet meer zeker, weet iemand op welke cd ze die sample gebruiken? Frustrerend als je niet op zoiets kan komen. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote:ja das leuk he? das uit het nummer "Discipline March Towards Destruction" van Control Human Delete... of was dit een grapje van je? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Hij houd je voor de gek! |
|
quote: Haha, nee dat meende ik serieus. Ik vind het nog steeds een goed cdtje. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |