|
Auteur: |
|
|
Zaterdag 31-01 is er in Elektra in Sliedrecht de Metal Massacre. De volgende bands zullen dan spelen: Septuagint, thrash metal www.septuagint.nl Restive Child, rock metal www.restivechild.nl Umbra Anemae, electronic death www.umbra-animae.com Engine of Pain, thrash metal www.engineofpain.com Aanvang eerste band: 20.00 uur Entree: 1,50 euro Wie o wie? |
|
Ik kom wel, denk ik |
|
|
|
quote: Dan kan jij of niet tellen of slecht aantallen/ oppervlaktes schatten. Verder niet echt boeiende bands dus naar de Metalen Inquisitie in Baroeg. |
|
quote:Ik had begrepen dat er zo'n 250 man in konden. |
|
Maar betalen ho maar........ |
|
Lijkt me vrij logisch dat je met 3 auto's 200 km heen en terug gaat rijden op eigen kosten |
|
Mij ook, leggen er lekker geld op toe, thats's the way.......... hebben we toch al genoeg... |
|
Ik ga dr ook zijn... Achter de drumkit van Restive Child welteverstaan Whehe, denk dat wij wel een beetje uit de toon vallen met onze melodische, niet ge-grunte, soms zelfs rustige rock/metal, whahaha Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Die avond heb ik ook een feestje , misschien ga ik later nog naar Elektra. Kruipend [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 21-01-2004 22:41] |
|
quote: Ik dacht dat jij naar Stormrider in Roosendaal kwam??? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote:Wij spelen pas om 0.00 uur, dus dat haal je misschien nog. |
|
quote: Dat heb ik nooit bevestigd en aangezien er een Metalen Inquisitie in Baroeg is ingeplanned moet ik daar toch weer bij aanweizg zijn om plaatjes te draaien. |
|
quote: Maakt niet uit. Ik zie je morgen wel in de Baroeg! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Mies: Geloof dat jullie/jouw drumstel daar komt te staan zaterdag... Weet niet of jij drumt, maar weet je toevallig wel wat voor kit daar komt te staan? Double/enkel bassdrum, hoeveel standaards etc? Dan weet ik ook wat ik mee moet nemen Thanx! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote:Ik ben de bassert Pearl drumstel, enkele bass drum, eigen standaards meenemen |
|
Ok, thanx! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Damn, ons optreden zaterdag gaat niet door... Bij onze zanger is vandaag een abces in zn keel ontdekt Njah, suc6 aan de rest die er zaterdag wel speelt enzo... Zal vast wel weer heerschen zaterdag.. Argh.. Volgende keer zijn wij dr ook bij Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Ik kom denk ik wat eerder, rond uur of elf denk ik. *edit* Aangezien het kloteweer is, en op de fiets moet, weet ik nog niet of ik wel kom. Veel plezier alvast [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 31-01-2004 19:53] |
|
Elektra was weer niet verkeerd zaterdag. Wat vonden jullie? "We thought her dying whilst she slept, and sleeping when she died. " |
|
Ik ben niet meer geweest gisteren. Er stond geloof ik windkracht 10 en dan moet je hard trappen, hehehe. |
|
Met wind mee was je er vast zo heengevlogen "We thought her dying whilst she slept, and sleeping when she died. " |
|
quote:Was wel gezellig ja, leuke zaal dat Elektra |
|
quote: Ja, heen heb ik meestal wind mee. Maar je moet ook nog terug hé? Dan is 12 km wel erg ver. |
Index / Concerten |