![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Zaterdag 31-01 is er in Elektra in Sliedrecht de Metal Massacre. De volgende bands zullen dan spelen: Septuagint, thrash metal www.septuagint.nl Restive Child, rock metal www.restivechild.nl Umbra Anemae, electronic death www.umbra-animae.com Engine of Pain, thrash metal www.engineofpain.com Aanvang eerste band: 20.00 uur Entree: 1,50 euro Wie o wie? ![]() |
|
Ik kom wel, denk ik ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Dan kan jij of niet tellen of slecht aantallen/ oppervlaktes schatten. Verder niet echt boeiende bands dus naar de Metalen Inquisitie in Baroeg. ![]() |
|
quote:Ik had begrepen dat er zo'n 250 man in konden. ![]() |
|
Maar betalen ho maar........ ![]() |
|
Lijkt me vrij logisch dat je met 3 auto's 200 km heen en terug gaat rijden op eigen kosten ![]() ![]() |
|
Mij ook, leggen er lekker geld op toe, thats's the way.......... hebben we toch al genoeg... ![]() |
|
Ik ga dr ook zijn... Achter de drumkit van Restive Child welteverstaan ![]() Whehe, denk dat wij wel een beetje uit de toon vallen met onze melodische, niet ge-grunte, soms zelfs rustige rock/metal, whahaha ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Die avond heb ik ook een feestje ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 21-01-2004 22:41] ![]() |
|
quote: Ik dacht dat jij naar Stormrider in Roosendaal kwam??? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] ![]() |
|
quote:Wij spelen pas om 0.00 uur, dus dat haal je misschien nog. ![]() |
|
quote: Dat heb ik nooit bevestigd en aangezien er een Metalen Inquisitie in Baroeg is ingeplanned moet ik daar toch weer bij aanweizg zijn om plaatjes te draaien. ![]() |
|
quote: Maakt niet uit. Ik zie je morgen wel in de Baroeg! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] ![]() |
|
Mies: Geloof dat jullie/jouw drumstel daar komt te staan zaterdag... Weet niet of jij drumt, maar weet je toevallig wel wat voor kit daar komt te staan? Double/enkel bassdrum, hoeveel standaards etc? Dan weet ik ook wat ik mee moet nemen ![]() Thanx! ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote:Ik ben de bassert ![]() Pearl drumstel, enkele bass drum, eigen standaards meenemen ![]() ![]() |
|
Ok, thanx! ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Damn, ons optreden zaterdag gaat niet door... Bij onze zanger is vandaag een abces in zn keel ontdekt ![]() Njah, suc6 aan de rest die er zaterdag wel speelt enzo... Zal vast wel weer heerschen zaterdag.. Argh.. Volgende keer zijn wij dr ook bij ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: Ik kom denk ik wat eerder, rond uur of elf denk ik. ![]() *edit* Aangezien het kloteweer is, en op de fiets moet, weet ik nog niet of ik wel kom. Veel plezier alvast ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 31-01-2004 19:53] ![]() |
|
Elektra was weer niet verkeerd zaterdag. Wat vonden jullie? "We thought her dying whilst she slept, and sleeping when she died. " ![]() |
|
Ik ben niet meer geweest gisteren. Er stond geloof ik windkracht 10 en dan moet je hard trappen, hehehe. ![]() |
|
Met wind mee was je er vast zo heengevlogen ![]() "We thought her dying whilst she slept, and sleeping when she died. " ![]() |
|
quote:Was wel gezellig ja, leuke zaal dat Elektra ![]() ![]() |
|
quote: Ja, heen heb ik meestal wind mee. Maar je moet ook nog terug hé? Dan is 12 km wel erg ver. ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |