![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
is dat wel toe te vertrouwen aan iemand zoalsch jouw, linkin prak fan ![]() maare waar ligt Den Ham?? ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
hehe vet! den ham is 10 minuten fietsen vanaf hier ![]() klint cool! is het vegan inkt? ![]() ![]() |
|
Eindelijk gebeurt er iets in Den Ham! ![]() |
|
Zeker is het te vertrouwen!nix nie vieze bende en ik ben serieus er mee bezig.(krijg uitleg van een prof. tatoeerder).Ondanks dat ik naar kinkie park luister. ![]() life sucks....sometimes ![]() |
|
hehe nee oke, maar ik bedoel de inkt. ach lama.. ![]() kommie uut nam dah? vroomshoop hiero! represent! ![]() ![]() |
|
'n Ham hierzo! ![]() |
|
in licht benevelde toestand ![]() ![]() |
|
vet! ![]() HAHAHA! @ 'Harses' ![]() ![]() |
|
'k zal me ff gaan melden als nOOb ![]() |
|
cool ja de'r is wel een introduceer topic ergens... maar uhm, het gaat "n'ham tattooz" heten? ![]() |
|
Streetfighter, your the man WIJ SATAN.........................JUIST!! ![]() |
|
quote: Streetfighter heeft zich denk ik al ten ruste gelegd maar het is "'n Ham Tattooz". ![]() |
|
Mogge,de inkt is gekeurd!en er word een lekker stukkie muziek bij gedraaid.De kosten kunnen laag worden gehouden omdat ik in huis werk.En geen keukentafel en schuurtjeswerk!Voor meer belangstelling kun je bellen. ![]() life sucks....sometimes ![]() |
|
Laat eens wat werk zien dan, alleen dat overtuigd mensen ![]() ![]() |
|
Den Ham ligt in de buurt van Ommen en Vroomshoop. ![]() life sucks....sometimes ![]() |
|
Foto's heb ik in huis.Heb nog geen Website en ik laat de mensen liever eerst zien wat ik doe en hoe ik werk. ![]() life sucks....sometimes ![]() |
|
Ik wil inderdaad wel wat zien. Ik heb een tattoo die erg verneukt is, de tatoeerder had net daarvoor ook bij 2 vriendinnen gezet, waarschijnlijk *moe* geworden en die van mij is erg mislukt. Trillende lijntjes en veel ongekleurde vlekjes, Hij is wel in 1 kleur, gewoon zwart. [Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 11-01-2004 12:37] Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
Woon je in de buurt? life sucks....sometimes ![]() |
|
quote: Ehmz.. dan was je waarschijnlijk niet naar een professionele studio gegaan is het wel? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
quote: ja ![]() ![]() ![]() |
|
als je interesse hebt bel:06 [Dit bericht is gewijzigd door streetfighter op 18-01-2004 10:45] life sucks....sometimes ![]() |
|
Als je wat moois van Mercyful Fate kan zetten voor die 30 euro sta ik zsm voor de deur. Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
Ik zou zeggen neem es kontakt op en dan bespreken we een ontwerp. life sucks....sometimes ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |