|
Auteur: |
|
|
is dat wel toe te vertrouwen aan iemand zoalsch jouw, linkin prak fan maare waar ligt Den Ham?? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
hehe vet! den ham is 10 minuten fietsen vanaf hier klint cool! is het vegan inkt? |
|
Eindelijk gebeurt er iets in Den Ham! |
|
Zeker is het te vertrouwen!nix nie vieze bende en ik ben serieus er mee bezig.(krijg uitleg van een prof. tatoeerder).Ondanks dat ik naar kinkie park luister. life sucks....sometimes |
|
hehe nee oke, maar ik bedoel de inkt. ach lama.. kommie uut nam dah? vroomshoop hiero! represent! |
|
'n Ham hierzo! |
|
in licht benevelde toestand |
|
vet! HAHAHA! @ 'Harses' |
|
'k zal me ff gaan melden als nOOb |
|
cool ja de'r is wel een introduceer topic ergens... maar uhm, het gaat "n'ham tattooz" heten? |
|
Streetfighter, your the man WIJ SATAN.........................JUIST!! |
|
quote: Streetfighter heeft zich denk ik al ten ruste gelegd maar het is "'n Ham Tattooz". |
|
Mogge,de inkt is gekeurd!en er word een lekker stukkie muziek bij gedraaid.De kosten kunnen laag worden gehouden omdat ik in huis werk.En geen keukentafel en schuurtjeswerk!Voor meer belangstelling kun je bellen. life sucks....sometimes |
|
Laat eens wat werk zien dan, alleen dat overtuigd mensen |
|
Den Ham ligt in de buurt van Ommen en Vroomshoop. life sucks....sometimes |
|
Foto's heb ik in huis.Heb nog geen Website en ik laat de mensen liever eerst zien wat ik doe en hoe ik werk. life sucks....sometimes |
|
Ik wil inderdaad wel wat zien. Ik heb een tattoo die erg verneukt is, de tatoeerder had net daarvoor ook bij 2 vriendinnen gezet, waarschijnlijk *moe* geworden en die van mij is erg mislukt. Trillende lijntjes en veel ongekleurde vlekjes, Hij is wel in 1 kleur, gewoon zwart. [Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 11-01-2004 12:37] Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Woon je in de buurt? life sucks....sometimes |
|
quote: Ehmz.. dan was je waarschijnlijk niet naar een professionele studio gegaan is het wel? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: ja |
|
als je interesse hebt bel:06 [Dit bericht is gewijzigd door streetfighter op 18-01-2004 10:45] life sucks....sometimes |
|
Als je wat moois van Mercyful Fate kan zetten voor die 30 euro sta ik zsm voor de deur. Ik, Wil Schuurman |
|
Ik zou zeggen neem es kontakt op en dan bespreken we een ontwerp. life sucks....sometimes |
Index / Algemeen |