IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Discharge, vrijdag 16 januari @ Baroeg
grafdelver
Usericon van grafdelver
Posted 13-01-2004 13:45 by grafdelver Wijzig reactieProfiel van grafdelverQuote dit berichthttp://www.baroeg.nl

Niet echt metal, maar misschien voor sommigen wel interessant.

PS. Discharge komt uit de UK, niet uit de US.

[Dit bericht is gewijzigd door grafdelver op 13-01-2004 13:46]

zombie
Usericon van zombie
Posted 13-01-2004 14:06 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

De goden van de crust!

Gelukkig spelen ze ook in Amsterdam.

The nightmare continues!!!!!!

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-01-2004 14:32 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

fuck dat is dus erg interessant. kijken of ik kan komen!!!

state control, state control, this is state controel!

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-01-2004 14:49 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

he, is dat geen plaatje van de Genitortures?...is dat geen copyright schending?!?!? tsk, tsk...en dat voor linkse rakkers!

Wellicht dat ik een tripje naar de baroeg ga plegen om Atilla eens van wat wijsheid te voorzien.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 13-01-2004 17:37 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

fukk, discharge...

ik kan niet, maar tis verdomme wel gaafh!

Oud Vuil.

XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 13-01-2004 17:57 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

quote:
Op 13 januari 2004 14:49 schreef Chelman het volgende:
he, is dat geen plaatje van de Genitortures?...is dat geen copyright schending?!?!? tsk, tsk...en dat voor linkse rakkers!

...

hehe dat tuig doet niet aan copyrights..

gegroet,
anti-(C) 2003 XPositiveX

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-01-2004 19:35 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 17:57 schreef XPositiveX het volgende:
anti-(C) 2003 XPositiveX

Totdat je een mooi boek/muziekstuk/o.i.d. schrijft en een of andere malloot daarvan lekker gaat profiteren.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

zombie
Usericon van zombie
Posted 18-01-2004 1:14 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

Net terug van het optreden in Amsterdam, toch wel wat gemengde gevoelens. Ten eerste duurde de pauze tussen Restarts en Discharge bijna een uur, da's gewoon veel te lang. Het is toch crust? Gewoon rammen en niet zeuren, verdorie. Verder hadden ze in het begin redelijk wat problemen met techniek (microfoon viel uit, bass gitaar had volgens mij ook problemen). Toen ze eenmaal op gang waren klonk het zeker niet verkeerd. Veel klassiekers: State control, Hear nothing see nothing say nothing, The nightmare continues, Ain't no feeble bastard..etc. De zanger leek ook redelijk pissig over het vele bier dat naar het podium werd gegooid. Het is toch crust? Ouwe zeikerd. Hing wel een leuke sfeer, veel mohawks en een monsterlijke pit.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-01-2004 12:47 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2004 1:14 schreef zombie het volgende:
Net terug van het optreden in Amsterdam, toch wel wat gemengde gevoelens. Ten eerste duurde de pauze tussen Restarts en Discharge bijna een uur, da's gewoon veel te lang. Het is toch crust? Gewoon rammen en niet zeuren, verdorie. Verder hadden ze in het begin redelijk wat problemen met techniek (microfoon viel uit, bass gitaar had volgens mij ook problemen). Toen ze eenmaal op gang waren klonk het zeker niet verkeerd. Veel klassiekers: State control, Hear nothing see nothing say nothing, The nightmare continues, Ain't no feeble bastard..etc. De zanger leek ook redelijk pissig over het vele bier dat naar het podium werd gegooid. Het is toch crust? Ouwe zeikerd. Hing wel een leuke sfeer, veel mohawks en een monsterlijke pit.

fuk, ik kon niet. wat een ellende, om al die klassiekers te lissen plus nog eens extra gratis lesen van mijn goeroe Chelman te mislopen. Volgende keer beter.

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com