|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Sepultura zou onder death vallen... |
|
Pentagram - Chile KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Rangel van Abhorrence noemde er 3: http://www.zwaremetalen.com/interview/2071.html Als je iets van die 3 bands vindt, mag je het hier gerust laten weten . |
|
quote: Nephasth idd, heb der ergens een mini van liggen. Is nogal Rebaelliun ja. http://www.mightymusic.dk/nephasth.html of http://www.nephasth.com/ Zeker verdomme wegens het stopzetten van Rebaelliun, want 'k herinner me nog goed hun eerste optredens in de Frontline. "Pfff, vanavond een of ander bandje uit Braziliƫ. Nou ja, gaan we even kijken." Vlamme, speelden die mannen met 154516565% overtuiging de zaal bijna uit z'n voegen. Ik heb enkel Mortem 'Demon Tales'. Is het andere werk van hen ook zo old school en zo goed? [Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 13-01-2004 14:29] Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: 'The Devil Speaks in Tongues' van Mortem is ook zwaar beukend, alsook de laatste 'Decomposed by Possession'. Als ge wilt stuur ik u eens een kopijke. Als ge van Mortem houdt dan zult ge Deteriorot ook wel ferm te doen vinden, stukske trager jedoch loodzwaar en o zo old school En ja, idd, Rebaelliun, helaarsch ... zo gemotiveerd en dan toch abrupt stoppen. Kan er mij trouwens iemand een kopie bezorgen, met artwork, van 'Fornications' van Expulser? Te ruil voor ander kopieke of zo? 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
@wolveken: had je mijn meel nog gehad? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Zonet gereplyed zie 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Vlgs mij komen Evokers ergens uit zuid-amerika, swel aardige grind. " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
Drowned is ook vette death metal uit Brazilie. Goretrade, death uit Colombia. Ravager uit Mexico mag er van mij ook bij None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Dacht je dat je er verstand van had ofzo? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
wat ben jij een radicale klootzak... ik dacht dat je een vriend van me was... valt ook weer tegen None of us are saints - Albert Fish |
|
Stel je aan man You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
ben je ongesteld ofzo? Wat is dit nou voor manier van reageren None of us are saints - Albert Fish |
|
Ik ben gewoon een beetje flauw van altijd dat gezever over bands die zogenaamd zo geweldig zijn. Alsof je de wijsheid in pacht hebt ofzo...echt heel vervelend op den duur You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
zie dat jij niet verder komt dan Immortal, Marduk of welk ander geschminkt bandje dan ook is niet mijn schuld. LOSER None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Vooral zo beginnen...nee, ik ben Arson, de lopende death-encyclopedie en ik doe interessant over onbekende bands zodat het net lijkt of ik er veel van weet. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
he mafketel dat jij het superieure death metal genre niet ontdekt hebt en daardoor alles maar onbekend vind kan ik toch niet helpen... ik antwoord gewoon op de vraag die hier gesteld wordt. Zou jij ook moeten doen... gewoon even ONTOPIC antwoorden. kinderachtig dit... None of us are saints - Albert Fish |
|
Uh, is dit serieus? Werken jullie niet beide voor hetzelfde zine of zo? Anyhow, het topic vroeg idd om aanraders ... 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: superieur...toe even zeg...dat zegt alweer genoeg over jij jezelf ziet.. maar goed, droom lekker verder.. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
nou wat mij betreft niet lang meer... None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: sorry? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
je hebt altijd verhevenen en ondergeschikten kerel... toen nou even None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: ja man... doe even volwassen en mail me als er iets is ipv wat te eikelen op een forum None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Wanneer ik jou mail reageer je niet en bij concerten loop je weg You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
ja dikke eikel je denkt toch godverdomme zeker niet dat ik op dergelijke infantiele scheldpartijen ga zitten reageren En als je dan op een concert met een biertje aan komt lopen hoeft het van mij ook even niet... None of us are saints - Albert Fish |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |