|
Auteur: |
|
|
dat is kut!! |
|
Zeker weten, zeker omdat we het in de Goudvishal pas vandaag te horen kregen Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
komt er iets voor in de plaats of is dat te korte termijn? |
|
Te kort dag om nog een goede vervangende band te regelen voor Rotting Christ... het is dus beter om het hele concert te cancelen... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
ik zat te twijfelen of ik wou gaan of niet dus komt mooi uit |
|
jammer |
|
*zucht* Fucking pech alweer... |
|
Allemaal naar de staddijk/nijmegen om caedere in aktie te zien dus! Mooi... |
|
Of lekker naar Hedon in Zwolle waar Callenish Circle, I.N.R.I. en Flesh Made Sin spelen!!! |
|
Nijmegen lijkt me een logische keuze aangezien die bands 3 dagen later ook al in Arnhem staan (ps. Inri en Flesh made sin dan niet, maar die hebben we net gehad) [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 13-01-2004 19:10] |
|
23 januari Rotting Christ & support word opnieuw verwacht medio sept. 2004 vervanging van het programma volgt voor deze avond . dit lees ik op de site van het bolwerk: hopelijk word er een goede vervanger gevonden! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
maarre irritante klootzak, ik denk dat best veel mensen naar de goudvishal willen komen voor de 2 bands die nog over zijn +extra band. En een derde band is zo gevonden toch? |
|
Jim en Jamai duo |
|
Hmmm, ik wilde ook wel eens naar Rotting Christ gaan kijken, en dan gaat het niet door... FF kijken wat ik dan zal gaan doen dat weekend... Macabre gaat toch hopelijk nog wel door?! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Nee tuurlijk niet...als één band cancelt betekent dat dat alle andere bands die daar niks mee te maken hebben ook niet meer komen, natuurlijk You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
hahahahahaha das kut, voor degene die gingen Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
DMTR, volgens mij snap je de ironische toon van de "?!" achter mijn vraag niet helemaal... Er zijn de laatste tijd een paar optredens gecancelled in Goudvishal, dus het was even een ironisch vraagje... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Als die ook nog zou komen te vervallen dan blijft er niets meer over. |
|
quote: Oh sorry, ik dacht dat het een loze opmerking was. Maar dat van mij blijkt nu de loze opmerking te zijn, dus You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: ja foei!!! stoute DMTR |
|
Godverdomme, hier had ik wel graag heen gewild? Trouwens, J., had jij al iets gehoord van Eternity/Lunar Aurora ? Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
wat wordt er toch GVD veel gecancelled of uitgesteld!!! Om gestoord van te worden.... |
|
quote:ja potverdikkie!! |
|
S: nee, niks van ze vernomen... tenzij ze in mijn spammailboxxx zaten, dan hebben ze me wel gemailt, maar is hun mailtje weggeflikkert.... laat ze me maar bellen anderz! werkt beter! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: He maarre sjors kan de goudvis niet de avond alsnog door laten gaan, met een andere band, en dan de entree gewoon omlaag gooien |
Index / Concerten |