|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
ANY! ANY! Ja, ik vind ook dat Any best mag komen (graag zelfs), en dat Bernard (is trouwens de ex-gitarist van SAD IRON!) het goedkeurd (of zal goedkeuren) is alleen maar een mooi teken Nah, ik ga zaterdag toch maar even langs de Gate, even wat mensen ompraten |
|
quote: Welk bedoel je? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ja heb mail ontvangen geloof ik. Steengoed zeg! Ik werd van mn stoeltje geblazen (en zo hoort t ). Bedankt voor de reacties alvast. Kijk ook even verder voor een volgede topic die ik heb gestart over oefenruimte. Ik ben zo lekker bezig dus ik ga nog ff door. J. Het noodlot is er voor iedereen! |
|
Over welke kroeg gaat het eigenlijk? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: The Act op de Westerwagensingel, in de straat bij Dudok.. |
|
is die kroeg zo bijzonder dan? ik bedoel, spelen in een kroeg, ík word er niet zo blij van. Oud Vuil. |
|
quote: ik vind het wel fijn als je met me speelt in een kroeg hoor wim |
|
Oud Vuil. |
|
quote: hehehehehehe |
|
quote:dat weet niemand |
|
Zelfs de kroeg is al bekend, hij is al genoemd. Wel opletten jonges.... webblaster wim: Jij zit neem ik aan bij de band judgement day? Weet jij iets van 1990 over de band? Zat je er toen al bij? Volgens mij waren ze toen net begonnen ofzo. Een drummer van de band waarin ik toen bas speelde (we hadden 2 drummers 1 hele goeie die conservatorium deed en een mindere)is toen bij jullie gaan spelen. Hij kwam uit Ede. Kun je je hier iets van herinneren? Wil graag details. Mail me anders maar. J. [Dit bericht is gewijzigd door Metalmum op 16-01-2004 19:06] Het noodlot is er voor iedereen! |
|
je hebt meel. Oud Vuil. |
|
kun je een cake bakken... |
|
quote:Waarom zo moeilijk doen? Als je nu gewoon de kroeg en plaats noemt is iedereen blij |
|
|
|
quote:Dank U |
|
ur welcome (en nu wel komen he? ) |
|
Dat is maar 233,2 km rijden... |
|
oftewel maar 600 EUR aan kosten hahahaha |
|
Hoorn, daar heb ik mijn boogie gekocht. Toen nog met de trein heen geweest, duurde maar 4 uur. |
|
LOL dat weet ik nog wel ja hahahahahah |
|
U heeft mail! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Rijdt jullie buske dan 1 op 1 ofzow? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
ze gaan met taxi's. Oud Vuil. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |