|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
OMFG! De dertiende zorg ik dat ik ver uit Groningen vandaan ben dus You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Bruce Banner |
|
Als ik niets te doen heb ben ik er niet...soms wel. Suck my piss |
|
ik vind ze dus wel goed, maar dit is op een doordeweekse dag of niet? irri iig |
|
quote: We zouden nog steeds een keer gaan zwemmen he? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
het is een vrijdag Bruce Banner |
|
ohwww .. intersant |
|
quote: lultopic!!! Bruce Banner |
|
quote: grmbl You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Klinkt leuk, ze waren ook wel cool op Stonehenge vorig jaar For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Nooooooooooooooo Dan ben ik er net niet.. *gaat snel ff opzoeken of ze nog andere data doen* Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: voor een vlaming komt U akelig vaak naar groningen Bruce Banner |
|
quote: so let it be written so let there be THRASH Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
...ik maak hier uit op dat je ook komt? Bruce Banner |
|
ligt aan mijn saldo en de support act Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
I'm so there dudes... Feesten en partijen-band. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Gaaf! Ik ga ook proberen hier bij te zijn! Heb ze op Wacken gezien, was erg leuk! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: lijkt me een excellent plan! (lokt Immortella met ) Bruce Banner |
|
quote: Oeh! You've found my weak spot! ..."Hate can only create more hate"... |
|
dat ging dan best gemakkelijk Bruce Banner |
|
quote: Ja he? Ik ben dan ook vreselijk makkelijk.. Zal eens kijken of ik mensen mee kan krijgen ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik zal er vast wel zijn, al heb ik de muziek van deze band nog nooit gehoord. |
|
zet kazaa aan! Bruce Banner |
|
Dat heb ik gedaan maar ik heb niets gevonden, ik probeer het straks nog wel een keer. |
|
En in het voorprogramma staat........... SANGUINARY!!! ~* www.SpoOken.nl *~ |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |