|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik weet me te herinneren dat er al topics met deze vraag gesloten zijn, Displeased, Large, Nuclear Blast, c'est tout! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
uh! www.zowinkelenmannen.nl Daar heb ik mijn 'Quietus' en 'De Lumiere et d'Obscurite' vandaan ... en geen verzendskosten Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Large is veel te duur, kan je net zo goed in de winkel kopen. Displeased is qua prijs nog aardig, Probeer ook Millenium Records (weet alleen effe de URL niet), Hammerheart heeft al ongeveer 2 jaar geen mailorder meer. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
ga hier maar eens naar toe http://elcheapo.nl/ dan kun je cd-prijzen met elkaar vergelijken. en wordt gelijk aangegeven waar je de goedkoopste kan bestellen. |
|
quote:Ze zijn weer begonnen. Maar er wordt niet gecorrespondeerd over waar je bestelling blijft en de prijzen zijn van FRS-niveau dus daar hoef je ook niet meer te komen. |
|
quote: Gewoon af en toe in bladeren en de goedkope dingen eruit pikken. Vorige maand had ik nog 7 cd's voor 130 piek. 2x Sodom 2x S.O.D. Dark Angel Kreator The Haunted I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Ben jaren lid geweest van MR; die hebben veel, maar ik moet iedereen wel ff waarschuwen. Ze doen nl. aan zoeklijsten (voor het zeldzame spul), maar zijn zeeerrr slordig in het apart zetten als ze iets binnen krijgen wat jij al jaren zoekt. Ze gooien het dan meteen in de verkoop (in hun newsletter) en dan moet je mazzel hebben dat je er snel bij bent (gaat dan om minuten). Schijtziek werd ik ervan dat Sadus - Chemical exposure al 3 jaar op mijn lijst stond en op de,lijst werd gezet en binnen 10 minuten weg was!!!! Dat is net zoiets als een hongerleier lekker vreten voor z'n neus zetten, laten ruiken maar niet laten happen!!!! En dit is dus een van de vele voorbeelden. Ook ken ik meerdere mensen met soortgelijke ervaringen. Van dat zoeklijsten gebeuren moet je dus weinig verwachten (of je koopt je helemaal scheel bij hun, dan herinneren ze je) dat is meer een truuk om klanten aan het lijntje te houden!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hmm.. Displeased is de laatste jaren ook wel duurder geworden, maar niet veel meer dan de gewone inflatie denk ik.. (vroeger waren cd's van 30 piek uitzonderingen!) .. De shirts zijn hellaas ook duurder geworden, maar ik heb me laten vertellen dat dat vooral komt door de hoge pond. .op den duur was het voor Ron (veltkamp) nauwelijks meer te doen om die shirts te bestellen.. .. Nuclear Blast heb ik 4 jaar geleden voor het laatst een keer iets besteld, is supergoedkoop, maar ik weet dus niet hoe het tegenwoordig zit met leveringstijd enzo .. |
|
Hailz... Hier een handige link voor mensen die obscure mailordertjes en distro's afzoeken naar bepaalde items..... (of mensen die gewooon graag willen weten hoeveel welke munteenheid waard is) MONEY CONVERTER: http://www.x-rates.com/calculator.html |
|
u got mail.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik sta op het punt CDs te bestellen bij http://www.lsp-company.com/, maar eerst zou ik graag weten of iemand daar al succesvol CDs heeft gekocht... [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 25-11-2002 15:04] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Het lijkt me wel erg betrouwbaar (aangezien de releases: Opera IX, Oceans Of Sadness etc.). Verder, probeer gewoon de wat meer underground distros/labels. Hint: Graf-Records |
|
quote: Yep een paar keer en ik had ze elke keer binnen de week Maar ik dacht dat ze gestopt waren met mailorder omdat er vorig jaar erg veel pakjes gestolen werden |
|
quote: Staat in ieder geval niets van op de site, misschien is dit hun laatste spul ofzo? Ik weet niet... Het is wel zo dat er de laatste tijd ERG veel gestolen wordt, of anderzijds zoek raakt! |
|
ik vind www.proxis.be wel redelijk goedkoop. En ze hebben ook aardig veel "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Hmm Als ze ermee gestopt zijn, mogen ze dat wel ff vermelden op de site.. Hoe heb jij besteld? Ik wil betalen met overschrijving.. Moet ik dan gewoon in de mededeling zetten welke CDs ik wil (is nogal weinig plaats)? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Tja, daar heb ik ooit wat besteld.. CD noch geld gezien.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Ik heb er een aantal keren besteld, geen problemen mee! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Bestelling is gemeeld, Inside-Lie! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
NL-store is ook wel relax |
|
quote: Nee, nee, je moet gewoon een mailtje of brief sturen met wat je wil hebben (evt. vragen of het op voorraad is) en dan in het mededeling gedeelte van je overschrijving zetten dat het gaat om de bestelling van Mien Dobbelsteen of hoe je de bestelling ook genoemd hebt. |
|
quote: Aha.. bedankt! => mailorder n00b Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Ik ook niet, heb in een ver verleden er ooit Cradle Of Filth's Vempire en Nembrionic's Incomplete gekocht... Was erg snel! Bedankt Heiden!! |
|
Ik heb ook enkel en alleen goede ervaring met Proxis, ik heb er vooral veel boeken besteld, maar ook enkele cd's. NB Altars of Madness en Blessed are the Sick van Morbid Angel zijn vrij goedkoop momenteel bij de Large, voor mensen die ze nog niet hebben. Echter, ik wacht zelf al meer dan een maand op "Blessed...", dus ik geloof dat ze die gewoon niet meer hebben . |
|
ik bestel m'n cd's bij Firebreath-Records@zonnet.nl |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |