|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Unplugged sessies gaan ook over een PA |
|
t was iig wel gezellig, yog-hert en emotie waren iig nog leuk, de rest vond ik niet bijzonder geweldig, maar er was bier @mindlessmayo: thanks voor de pics, die komen op de site respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: De rest speelde ook gewoon door (klonk idd voor geen meter nee, maarja, alsof het metalmensen wat uitmaakt, die zijn toch zat ) Life doesn't get much better than this! |
|
En daar onderscheiden de koele professionals zich van de waardeloze kutbands die zwelgen in kansloosheid. We hebben overigens ons geld wel gewoon gekregen. |
|
daar zijn contracten voor. Oud Vuil. |
|
quote: Wow, kon je de benzine en een pilsje iig betalen. Tja, jullie stonden dan ook op een bill met vrijwel louter zwolse bands die nooit verder zullen komen dan het popfront [Dit bericht is gewijzigd door H-K op 20-01-2004 1:04] Life doesn't get much better than this! |
|
Mja...ik had jullie toch hoger ingeschat als jullie gewoon gespeeld hadden... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
de pa was kapot |
|
Ach het was wel een vette party en dat is toch het belangrijkste, hè!!!! Godverdomme zeg.... |
|
Hey Michel! |
|
quote: Ik heb me best vermaakt toen ja Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Hasselt was anders ook gaaf! Aanstaande zondag sloopzondag wordt ook een feestje! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |