|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Heeft iemand deze plaat al gehoord, heb em net binnen en hij klinkt zeer goed. Niet bijster origineel maar wel strak uitgevoerd. Voor mensen die nog niet bekend zijn met Caedere: het is een nederlandse band. http://www.caedere.com/ [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-10-2006 12:15] It's Too Bad Stupidity Isn't Painfull |
|
lekkere old-skool herrie |
|
heb de demo die is errug strak, en daar zaten toch zeker wat originele stukken in |
|
Heb de cd vorige maand van Herbert gekregen.Klinkt goed Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
jammer dat de mannen zo ver weg wonen, vind t een coole band |
|
Voor mij wonen ze niet ver weg maar helaas staan dr ook op de site niet zo gek veel optredens gepland... ben wel benieuwd naar hoe dit live is It's Too Bad Stupidity Isn't Painfull |
|
vette cd ja.. heb hem ook... zeker je zuurverdiende centjes waard! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
k hoop mass emission binnenkort ook in huis te hebben |
|
Mocht je in de buurt van Hengelo (OV)wonen... Pop-Eye in Hengelo verkoopt em voor €13,50. Kweenie wat de prijs normaal is btw... [Dit bericht is gewijzigd door -=SpIrIt=- op 17-01-2004 15:52] It's Too Bad Stupidity Isn't Painfull |
|
we hebben vaker met ze gespeeld, vette muziek en toffe gasten!! |
|
Klasseband klassealbum The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
nieuwe album nog niet gehoord. heb het vorige wel in bezit wat erg bruut is. |
|
vanavond CAEDERE in de little devil in killburg! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Daar heb ik hem ook weg. Johan is een held. Sterk album in ieder geval. Ik heb nog niet de kans gehad om ze live te aanschouwen maar daar heb ik ook goede verhalen over gehoord. Ik ben benieuwd hoe deze band zich verder gaat ontwikkelen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Live zit het inderdaad wel snor. Maak je daar maar niet druk om. |
|
uberafruksel van fleshgrind en viral load, jatwerk 1e klas, jammer Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Nog nooit van die bands gehoord. Maargoed, vanavond dus meppen en feesten in Killburg! Komt allen! |
|
quote: ja vast, nou zou het toch maar eens luisteren dan veel plezier met het optreden en succes iig Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: nee jouw bandje is de originalitiet zelfe... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Daar gaat het nu toch niet om? Bruce Banner |
|
quote: nieuwe materiaal lijkt een beetje op Watain en Necrophobic relax Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
kwestie van een pot en een ketel... baaske zegt: "jouw band is neit origineel"terwijl de band van eht baaske zelf ook niet echt bekend staat om originalitiet of geniale goede nummers... vandaar het mag er dan wel niet over gaan.. maar.. ...ik moest.................. ....gewoon............................ ........het er uit.. gooien! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: necrophobic is übergay, dus je kan der nog best wel eens gelijk in hebbn! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
o Bruce Banner |
|
I love ZM Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |