|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Okee wat vinden jullie de beste films van het afgelopen jaar? Als je het niet zeker weet of een film van dit jaar is, check even www.imdb.com Ik vind zelf dat 2003 een vrij slap filmjaar was. Ik heb eigenlijk maar 5 films uit dit jaar gezien die ik echt goed vond, maar ik heb mijn lijstje aangevuld met vijf titels die wel aardig waren: 1) Finding Nemo 2) The Lord of the Rings: The Return of the King 3) Kill Bill vol. 1 4) X2 5) Pirates of the Caribbean: The Curse of the... 6) The Matrix Reloaded 7) The Matrix Revolutions 8) The Animatrix 9) Charlie's Angels: Full Throttle 10) The League of Extraordinary Gentlemen Nou 1 t/m 5 zijn in mijn mening gewoon goede films. 6 en 7, de teleurstellend matrix-vervolgen staan er toch in omdat er wel goede actiescenes in zaten en een paar stukken indrukwekkende CGI. Op nr 8 nog een matrix-spinoff die wel aardig is maar niet echt schokkend (hoewel de CGI van het eerste animatrix-deel erg indrukwekkend is). Nr 9 en 10 zijn wel meukfilms maar ik vond ze toch wel vermakelijk. Toch moeten er wel betere films zijn uitgekomen in 2003 maar ik heb ze nog niet gevonden. Wat kunnen jullie me aanraden? Zenial |
|
Pfff, volgens mij heb ik niet eens 10 films gekeken die in 2003 zijn uitgekomen Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Underworld ga ik dit weekend zien als het goed is. Ben benieuwd! Zenial |
|
quote: Ik ook. Denk dat ik hooguit 3 of 4 films heb gezien. |
|
quote: ik heb hem gisteren gezien en vond hem erg leuk (maar dat vind ik vrij snel). Alleen het einde viel erg tegen eigenlijk. |
|
1.The station agent 2.Lost in translation 3.Finding Nemo 4.Northfork 5.Whale Rider 6.American Splendor 7.A mighty wind 8.Matchstick Men 9.The weather underground 10.LOTR:ROTK KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik meen dat die film óók een trilogie gaat worden. Wat ik er trouwens van gezien heb was het echt een matrix ripoff. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Die wou ik graag zien maar ze speelden hem niet meer. Ik kreeg al tranen in m'n ogen van de trailer alleen Uit liefde voor ZM. |
|
Dudes, beetje ontopic aub! Films bespreken kan in het 'net gekeken' topic. Hier top 10 lijstjes plaatsen! Zenial |
|
quote: quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
dit is veel makkelijker: Bagger Film Top 10: 1. Daredevil 2. Legally Blonde 2: Red, White & Blonde 3. Bad Boys II 4. 2 Fast 2 Furious 5. Lara Croft Tomb Raider: The Cradle of Life 6. Charlie's Angels: Full Throttle 7. Shanghai Knights 8. Scary Movie 3 9. Dumb and Dumberer: When Harry Met Lloyd 10. Basic |
|
1)Return of the king 2)Master And Commander 3)Open Range 4)Terminator 3 5)Mystic River 6)Pirates Of The Caribbean 7)Kill bill Vol. 1 8)Matrix Revolutions 9)Matchstick Men 10)Finding Nemo Open Range is trouwens een Western van Kevin Costner, prima gedaan en daarom ook 1 van de hoogtepunten dit jaar. Westerns zijn nogal schaars in deze tijd. Verder vond ik Master And Commander verrassent goed, teven mystic river. Van 6 t/m 10 was ik een stuk minder onder de indruk, maar toch vermakelijk voor wat het was. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Terminator 3 zo hoog?!? Verder zie ik alweer dat ik nog een hoop films moet kijken Zenial |
|
quote: ja, zo hoog ja. Ik vond het een zeer goeie actiefilm en beduident beter dan de matrix revo en reloaded. Prima film "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Life of David Gale al gezien? Verdomd goeie film!! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
ik ben zeker wel een filmliefhebber, maar kijk films liever thuis dan in de bios. De films van 2003 zie ik dus pas in 2004... wat ik wel zag: Matrix reloaded; zag er erg vet uit, maar viel me toch tegen. Door de enorme hype, en het geweldige eerste deel, konden de verwachtingen bij mij niet worden waargemaakt. Kill Bill: Geweldig. Return of the king: Ook super, jammer van dat suffe eind, na de climax moet je niet nog een half uur gaan lopen miepen. Verder heeft de lotr trilogie zeker filmgeschiedenis geschreven |
|
quote: deze is overigens op de Film Festival te zien over een paar weken KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
1 t/m 8. Return of the king 9. The two towers (extended version) 10. Pirates of the caribian Ik verheug me zich op: Troy Spider-manII Harry potter III Star wars deel III |
|
Ik vond The Hulk in elk geval de absolute tegenvaller van 2003 You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: RAAARHH.... HULK SMASH PUNY DMTR |
|
quote: Heb het ff verandert Zenial..sorry maar confessions blijft staan ik heb hem gekekenin 2003 en kan niet 123 ff een betere bedenken. [Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 17-01-2004 19:09] SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Zeker weten Pirates of the Caribbean En lord of the rings is 1 film verdeelt over 3 jaar! Beste film ooit! "Sehnsucht" |
|
quote: En Death to Smoochy komt ook uit 2002 Wel een erg coole film trouwens! Zenial |
|
quote: je hebt neit veel films gezien denk ik? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
De kleine ijsbeer! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |