|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ik hou je eraan Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Top! Heb al vrijgenomen namelijk |
|
Goh, Monolith pobedi komunisam, dat is al gedaan? Ik bedoel... communisme is toch al een stille dood gestorven? Maar goed, zo'n bak herrie in Wageningen wil ik natuurlijk niet missen. Ik ga er vanavond zeker heen! Degenen die ook gaan, LAATHOR Enne, ROAAAAARGH! http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote: super man!!!, respect voor je Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Nou dan ben ik er nie! Maar 27 maart in de Bastille ben ik er denk ik wel bij Tja ik moet wel eigenlijk denk ik "Sehnsucht" |
|
quote: indeed Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Hahaha, precies, ik zocht mijn bevestiging ook al in Google .. ik twijfelde nog even aan mezelf, maar we zullen het wel goed hebben. |
|
Ik voel me ziek en moe, maar ik ga toch maar ff kijken.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Unpopulair is inderdaad fout gespeld, Echter dit shirt is een kladje. Er komt ook "Popular Deathmetal Exclusively" op te staan. Dat haalt mensen nog meer het bloed onder de nagels vandaan. Wageningen was erg gaaf, ik kende de zaal helemaal niet. Goed gespeeld, veel verkocht en beide andere bands grotendeels gemist. Al had de eerste band een vreselijk mooie vrouw bij zich in eenkorte schotse rok allemachtig! Desecration of the Black Stone opgedragen aan Murat D. Slayers of Murat [Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 18-01-2004 2:26] |
|
nou, komt alles weer op z'n pootjes terecht! Oud Vuil. |
|
quote: I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Klonk goed, ik was een beetje verast door Houwitser die tegenwoordig toch een stuk leukere nummers maken. Als ze nog een volgende CD uitbrengen dan moeten ze hun imago maar weer aanpassen, Roze bivakmutsen en beenwarmers! |
|
quote: allemachtig!!! een échte vrouw bij een concert!!! dat zie je niet vaak! dat is wel even de moeite van het vermelden waard zeg!!! Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
t was een leuk avondje "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: -Het was een mooie vrouw en daar liepen er niet zoveel van. Die zaten inmiddels allemaal al backstage bij de metaliconen van TMDC. -De drums bij Houwitser waren slecht te horen, vooral in de blaststukken. Gezien het feit dat Houwitser al jaar en dag ex-Sinister Bart als vaste geluidsman heeft neem ik aan dat hij dat expres heeft gedaan. |
|
quote: dat kun je op meerdere manieren uitleggen. wat bedoel je? Oud Vuil. |
|
Nou eehm dat Bart de risicovolle stukken een beetje wegmute? De band tegen zichzelf in beshcerming neemt? Weet ik veel |
|
ik dacht al wel, dat je dat zou bedoelen. heb je het niet aan aad of bart gevraagd? hele gezellige rotterdamsche jongens, hoor. zéker met dat soort vragen. Oud Vuil. |
|
Ach ik lees wel eens een interview [Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 18-01-2004 22:45] |
|
het was in een woord GE-WEL-DIG!!! |
|
Dit shirt zal het ook goed doen ben ik bang |
|
quote: haha, onze provinciaalse metaliconen die kennelijk niet zoveel gewend zijn... Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
El Chulo, Als je zoals ons in een goedlopende deathmetalstadionact speelt sterft het altijd en overal van de mooie vrouwen. Ik vermeld het even omdat deze uitzonderlijk mooi was. |
|
quote: hee tmdc wordfuhrer wie weet scoren jullie nog een keer bij een van die mooie vrouwen. of wie weet krijg je nog eens een vrieninnetje. dan raak je ook niet meer zo van slag, elke keer als je een mokkel in een kort rokje ziet. lijkt me ook erg lastig met optreden, al die hormonen! Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |