|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Dan hoop ik van harte dat OBITUARY muziek gaat maken als op hun eerste platen,anders is het voor mij niet echt interessant. spelfout weggehaald... |
|
dope shit, al lees ik nog niks over tours richting europa... Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Dat komt vast wel goed hoor neem ik aan, als ze een nieuwe cd opnemen zullen ze ook wel op tour gaan |
|
Dat zou niet gek zijn! |
|
Zou wel een bak zijn als Suffocation weer een tour zou gaan doen met Deicide (maar dan wel uit de Legion tijd ) |
|
Ghehe, ik vrees dat Suffocation toch altijd wel een beetje in de middenmoot zal blijven hangen. |
|
Boeien ik vind ze vet zoals ik ze altijd al vet heb gevonden......... is tenminste echte beuk metal ! |
|
Zekers zekers!! |
|
Jajajajajaja........ |
|
Heb wel zin om Suffocation weer eens live te zien.In '94 heb ik ze in Roermond gezien...dat was echt beuken en rossen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Heb me toen helemaal leip gemept toen ik ze heb gezien "vroeger" hahaha |
|
quote: Ik heb Suffocation helaas nooit live gezien. Ik hoop dat dit nu wel mogelijk is. Obituary gelukkig wel enkele malen, bijv. in Noorderligt in Tilburg (Dat was overigens ook beuken en rossen). |
|
Ja dar kun je ook lekker ff een pit op bouwen ja |
|
ik heb obituary op waldrock gezien, in de regen... ik vond t een zeer aangenaam orkestje |
|
Beste concert wat ik van obituary heb meegemaakt was samen met morgoth en demolition hammer in Groningen.Dat was een superheerschconcert. Was ook rossen en beuken spelfout weggehaald... |
|
quote: Wat Obituary betreft is dit nog maar zeer de vraag; De split toendertijd was toch voornamelijk omdat John Tardy het touren zat was. quote: Ik ook en kon de renstuip naar voren niet bedwingen (na een hele dag zat rondgezwalkt te hebben) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hopen dat de nieuwe cd dan als Cause of Death, of The End Complete wordt. [Dit bericht is gewijzigd door Fleshcrawler op 18-01-2004 13:31] There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: ik heb ze ook nog op waldrock gezien, was in 1994 geloof ik... ik weet niet meer of het toen regende, eigenlijk Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: DAMN RIGHT! |
|
quote: Ben jij gentenaar? Uit liefde voor ZM. |
|
Het laatste nieuws over Obituary: http://www.roadrunnerrecords.com/news/index.asp?#5141 [ www.deluzion.nl ] |
|
Laatste cd's van Obituary: BAGGER. nieuwe suffocation nieuwe death (black???? ) metal |
|
Ik zou Obituary gaan zien op het Sun 'n Steel fest in Florida afgelopen zondag zij het niet dat mijn vlucht terug al 's middags was AARGHHHHHH...... Ik heb wel een vet "cause of death" shirt gekocht daar! |
|
Gaaf nieuws! Obituary rost wel. Jullie zijn allemaal negers! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |