|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Deze band mag wel eens in het zonnetje gezet worden want hun reunie gaat zo geruisloos... Threnody is een Nederlandse technische groovy deathdoom metalband uit begin jaren 90 met zeer goede albums als 'As the shadows fall', 'Bewildering thoughts' en het -vind ik dan- mindere 'Threnody'. De demo's Ode to the lamented" (1990) en "Profanation" (1992) zoek ik nog dus als iemand kan helpen houd ik me aanbevolen; heb veel ruilmateriaal... Nu dus weer bij elkaar met binnenkort nieuw materiaal!!! http://www.threnody.com/ [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-01-2004 18:15] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Heb Threnody vroeger altijd een erg gave band gevonden.Heb ze meerdere malen live mogen aanschouwen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Heb bewildering thoughts hier staan,en das idd een prima plaat. Ik vond dat ze indertijd ook vrij geruisloos zijn gekapt. spelfout weggehaald... |
|
Heb ze een keer live gezien...... was wel ok..... toen. |
|
Ik heb toen zelfs hun cd gekocht (die ik al jaren niet meer heb gedraaid). |
|
LOL.... |
|
quote: cd'd die je niet draait zijn gelukkig ook perfect als onderzetter te gebruiken spelfout weggehaald... |
|
Yessssss!!!!!!! Threnody en Creepmime zijn en blijven mijn favoriete Nederlandse metalbands..... daar heeft nog geen enkele band aan kunnen tippen, Ik hoop dat Menno Gootjes er nog bij speelt!!!!!!! |
|
quote: Qua Ned. metalband weet ik er anders nog wel een paar die behoorlijk rulen of geruled hebben hoor.... denkt aan Pestilence, Mangled........... enzo..... |
|
En niet te vergeten NEMBRIONIC HAMMERDEATH Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Lieve schat, er staat; MIJN favoriete bands!!!! |
|
quote: Ik ben erg blij dat die niet meer bestaan.. wat een kutband zeg.. |
|
quote: Oe... je noemt me weer schat |
|
quote: hehehe, lekker friemel aan piemeldiertje van me!!!!!! |
|
Hihihih |
|
Ik heb Threnody jaren geleden eens gezien in Fenix, was toen wel okee. |
|
quote: wat een zeldzaam afgrijselijke eikels waren dat zeg, hahaha. maar threnody vond ik destijds wel ok, alhoewel ze natuurlijk (evenmin als creepmine) konden tippen aan pestilence. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Wanneer zijn ze dan uit elkaar gegaan en wanneer heeft die reünie plaatsgevonden? Want ik kan me herinneren dat ik ze een paar jaar geleden nog in Schiedam live gezien heb (was op een gratis festival)... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Kies op de site 'Threnody' and dan 'News' scroll helemaal omlaag and all will be revealed... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-01-2004 2:24] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
geruisloos is wel het goede woord voor threnody ja... maar wel leuk dat ze weer bestaan. maar het zou spectaculairder zijn als creepmime weer wakker werd. This is Zodiac speaking... |
|
oh ja mutilator, volgens mij kan ik wel threnody demos vinden als ik even ga zoeken dan... This is Zodiac speaking... |
|
quote: Vond ik alleen leuk toen ze samen met Osdorp speelden Zenial |
|
quote: He, ik zie dat Blind Justice gitarist Hans Hanson nu ook bij Threnody zit. Die gast ken ik best goed... oh shit, dat had ik beter niet kunnen zeggen, dadelijk opent iemand een topic "altx kent de halve NL metal scene"... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: ik vond ze alleen leuk toen ze Unlord heetten... This is Zodiac speaking... |
|
Ik heb overigens nog ergens de threnody demo liggen.Es effe opzoeken. spelfout weggehaald... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |