IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : E-mail programma Vorige pagina | Volgende pagina
DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 19-01-2004 22:48 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Ik gebruik Pegasus Mail.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-01-2004 22:49 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2004 22:48 schreef DarknessThere het volgende:
Ik gebruik Pegasus Mail.


Dat gebruikte ik begin jaren 90....

Damn ik ben oud.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 19-01-2004 22:49 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 19 januari 2004 22:48 schreef DarknessThere het volgende:
Ik gebruik Pegasus Mail.
Uitstekende keuze ook ja... alle gezeik op Windows even daargelaten, de Windowsbakken waar ik mee werk draaien stuk voor stuk Pegasus Mail inderdaad.


I'm not being rude. You're just insignificant.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 19-01-2004 22:50 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

ach ja, jaren tachtig, goeie ouwe ptt.


Oud Vuil.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 19-01-2004 22:50 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2004 22:47 schreef Chelman het volgende:
Zal wel kunnen. Die ken ik niet. Ik ben dan ook niet tr00 1337

Klinkt iig Linuxachtig. Het is simpel bij een bedrijf moeten mensen snel aan de slag met software die compatible is met collega bedrijven (office e.d.). Ze moeten de zekerheid van continuiteit van support hebben. En ze moeten geen gezeik hebben met allerlei 1337 foefjes (kernel compiles e.d.). Daarom wint Microsoft structureel hands-down van alle linux apps.


En toch verliest microsoft al maanden markt aandeel o.a. aan linux, en Big Blue (ibm).

En met Suns mega contract voor het op linux gebaseerde Java Desktop System verliest microsoft definitief in Azie en let op de rest van de wereld gaat volgen...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-01-2004 22:54 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2004 22:50 schreef Dargull het volgende:
En toch verliest microsoft al maanden markt aandeel o.a. aan linux, en Big Blue (ibm).

En met Suns mega contract voor het op linux gebaseerde Java Desktop System verliest microsoft definitief in Azie en let op de rest van de wereld gaat volgen...


tuurlijk. Ze gaan wat marktaandeel inleveren da's logisch en ook gezond. Vooralsnog hebben ze echter een gigantische voorsprong. Bill Gates is gewoon een heerscher en meester in de marketing en daarvoor alleen verdient hij lof.

Maar wat voor marktaandeel verliest MS aan IBM? IBM maakt bij mijn weten geen desktop software? (als dat zo is dan moet ik me schamen als Premium Business Partner )


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 19-01-2004 22:54 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

ja. en dan? dan draaien we allemaal een ander besturingsprogramma?

mij best, maakt mij niet uit.


Oud Vuil.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 19-01-2004 22:55 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2004 22:54 schreef Chelman het volgende:
tuurlijk. Ze gaan wat marktaandeel inleveren da's logisch en ook gezond. Vooralsnog hebben ze echter een gigantische voorsprong. Bill Gates is gewoon een heerscher en meester in de marketing en daarvoor alleen verdient hij lof.

Maar wat voor marktaandeel verliest MS aan IBM? IBM maakt bij mijn weten geen desktop software? (als dat zo is dan moet ik me schamen als Premium Business Partner )


Nee maar wel servers, en die draaien of op ibm's eigen os en steeds vaker op linux.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-01-2004 22:59 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2004 22:55 schreef Dargull het volgende:
Nee maar wel servers, en die draaien of op ibm's eigen os en steeds vaker op linux.


Haha...de server markt waarin IBM opereert kent Microsoft niet eens als concurrent. MS server software heeft een totaal andere dolegroep dan de OS400/RS6000 en uiteraard OS390 markten.

Er komen wel een aantal AS400 of eServers (zoals ze nu heten) die linux draaien maar dat is nihil. De meeste klanten en IBM ook hebben liever de IBM os'sen draaien (al is het maar om de miljoenen euro's aan software wat al opde AS400s draait).


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 19-01-2004 23:02 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2004 22:59 schreef Chelman het volgende:
Haha...de server markt waarin IBM opereert kent Microsoft niet eens als concurrent. MS server software heeft een totaal andere dolegroep dan de OS400/RS6000 en uiteraard OS390 markten.

Er komen wel een aantal AS400 of eServers (zoals ze nu heten) die linux draaien maar dat is nihil. De meeste klanten en IBM ook hebben liever de IBM os'sen draaien (al is het maar om de miljoenen euro's aan software wat al opde AS400s draait).


o ja? waarom investeert ibm dan $50.000.000 in Novells overname van SuSE???


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-01-2004 23:07 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2004 23:02 schreef Dargull het volgende:
o ja? waarom investeert ibm dan $50.000.000 in Novells overname van SuSE???


Weet je waarom IBM zich met linux bezighoudt?

Ze zien in dat Linux wel een rol zal spelen (geen leidende rol maar wel een significante) en ze willen simpelweg niet buitenspel staan als het gebeurt. Ze preferen ALTIJD het verkoop van eigen infrastructuur omdat dat geld oplevert.....

De AS400 is DE kern product van IBM. Het heeft een geintegreerd OS en database. Als ze die inkomsten opeens zouden mislopen hebben ze een probleem.

Maar zoals ik zei ze willen de linux boot(je) niet missen en zijn er mee bezig. Daarom hebben ze bijvoorbeeld ook een Linux versie van WAS..een die is niet gratis..lol...$40k per processor.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 19-01-2004 23:10 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

We zullen vanzelf wel zien, maar sun wordt met Java Desktop nog een grote speler in de nabije toekomst voorzie ik. verder laat ik het nu ff rusten


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-01-2004 23:15 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2004 23:10 schreef Dargull het volgende:
We zullen vanzelf wel zien, maar sun wordt met Java Desktop nog een grote speler in de nabije toekomst voorzie ik. verder laat ik het nu ff rusten


Wat linux in het algemeen betreft zullen we het idd in de toekomst zien.

Wat IBM specifiek betreft is het zo dat ze in de laatste 20 jaar miljarden geïnvesteerd hebben om naast hun traditionele hardware business ook software te maken. Dat zullen ze niet gauw willen loslaten.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 22-02-2004 18:11 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 18 januari 2004 11:48 schreef MBMarduk het volgende:
http://www.mozilla.org/products/thunderbird/
Alles wat je nodig hebt incl. ingebouwde spamfilter.


ik heb nu geruime tijd deze draaien en dat werkt prima, allllleen...

ik start het progje nunet op en het adressenboek is leeg?????? en blijft leeg, joepla, hoepla, abracadabra, fucking hell.


Oud Vuil.


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 22-02-2004 18:23 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

Het enige irritante wat ik heb, is dat er meestal als ik een browserwindow open, of er een geopend wordt, er een of andere klote reclamewindow geopend wordt... En dat terwijl norton, housecall.antivirus.com en adaware niets vinden


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 09-03-2004 23:03 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Ik kon geen écht relevant topic vinden, maar hierin kan het ook wel even denk ik.. Ik vond het niet nodig om een nieuw topic te openen.
Ik heb het volgende probleem; gisteren en vandaag kreeg ik een aantal 'delivery failure' mailtjes, waarin mij wordt gezegd dat er in bepaalde verstuurde mailtjes van mij virussen zijn aangetroffen en dat ze daarom geweigerd zijn door de ontvanger.
Dit lijken serieuze mailtjes, maar nu is het probleem dat ik de volgens hotmail verstuurde mailtjes nooit verstuurd heb. Maar het zijn wel mails onder andere verstuurd naar het gak en andere toch wel serieuze adressen. Kan iemand mij vertellen hoe dit kan en of ik dit überhaupt serieus moet nemen? Kan mijn emailadres gehacked zijn?
BVD


..."Hate can only create more hate"...


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 09-03-2004 23:05 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Pas ook last van gehad. Je mailadres is niet gehackt voor zover ik weet.
Gewoon alles wegflikkeren (onbekende mail), alle applicaties sluiten en de volgende programma's runnen:

Ad-aware
Norton Antivirus
Spybot S&D

Klaar is keessie.

[Dit bericht is gewijzigd door ouwe op 09-03-2004 23:05]


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 09-03-2004 23:09 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Hm, ik zal m'n best 's even doen.. Ben benieuwd of het nog terugkomt.
Bedankt!


..."Hate can only create more hate"...


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 09-03-2004 23:24 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 9 maart 2004 23:03 schreef Immortella het volgende:
waarin mij wordt gezegd dat er in bepaalde verstuurde mailtjes van mij virussen zijn aangetroffen en dat ze daarom geweigerd zijn door de ontvanger.
Met een mooie bijlage met daarin zogenaamd jouw mailtje zeker? Niet geloven.

Het is ofwel een virus zelf dat doet alsof het een teruggestuurd mailtje is (ik had dus serieus mailtjes met zogenaamd mijn gebouncede mailtje als .zip geattached). Of het is zo dat iemand anders virussen loopt te spuien met jouw E-mail adres als afzender en sommige mailservers denken dat het dan van jou komt.

Laatst had ik die ook een paar... kwamen ze rustig melden dat mijn Linux-machine geinfecteerd was met een W32 (windows dus) virus.. de ken nie!


I'm not being rude. You're just insignificant.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-03-2004 23:25 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Je bent gewoon geïnfecteerd door een van die pleuris-outlook emailvirussen. Heb ik met m'n werk-email ook last van (daar gebruiken we dat klote Outlook).

Beste oplossing is Eudora of Thunderbird of zo als e-mail proggie te gebruiken.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 09-03-2004 23:31 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Hm, ik had ook inderdaad mijn zogenaamde 'verzonden mailtje' als attachment of gewoon eronder bijgevoegd.. Klote hotmail ook..
Maar bedankt voor jullie hulp en wijsheid


..."Hate can only create more hate"...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 10-03-2004 17:29 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Tegenwoordig Mozilla Thunderbrd. Voorheen Outlook en daarna Pegasus..



Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 10-03-2004 17:32 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Outlook 2003


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 10-03-2004 17:33 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

jah, mozilla werkt bij mij ook prima nu.


Oud Vuil.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 13-04-2005 0:24 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Voor iedereen die moeite heeft met grote bestanden via email een zeeeeeer handige link:

www.yousendit.com

gratis, en zonder registratie, plugins, dingen downloaden of andere ongein kun je via deze site/server bestanden tot 1 gigabyte uploaden, de ontvanger krijgt een email met een link en download de file even gemakkelijk...


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen