|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: @DarkFantasy.. haal me even uit je friendslist van livejournal! |
|
quote: Heel toepasselijk eigenlijk als je het even gaat bedenken... My madness, my sadness |
|
quote: Nu breekt mn hart Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
quote: Jaja blabla, stoere meid.. Haal me er even af wil je! |
|
quote: Waar heb jij het nu over? Ik snap het niet meer Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
quote: Geloof me ik hoefde er geen seconde over na te denken hoor Klusje is allang geklaard Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
who gives a fuck about metalfan anyway? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: quote van msn van tokus... naja nevermind My madness, my sadness |
|
quote: Dat je ook maar 1 seconde hebt gedacht dat ik wellicht wel geinterresseerd zou zijn in jou zielige *ik wil aandacht* teksten. Het antwoord had je toch ook wel zelf kunnen bedenken, zonder dat ik er om moest vragen? quote: Braaf zo! |
|
quote: Ik! Moest huilen toen ik zag dat de site offline stond |
|
wat een godverdomde eikels Bruce Banner |
|
quote: Jij wil geen aandacht dan ? Jij post 10 keer per dag lappen tekst van 1 a4 tje.. Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
quote: Op waldrock okee? |
|
quote: wat? Bruce Banner |
|
quote: Ik Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
quote: Achja beter korte verhalen schrijven dan teksten over.. Oh dank jullie wel voor het mij depressief maken, ik mis mijn vriendje zooooo, oh het leven heeft geen nut.. Maar goed ontopic.. helaas pindakaas dat metalfan op mijn vrije dag off is |
|
quote: dat biertje.. --> |
|
hij drinkt geen bier alleen spa blauw Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Jouw leven is vast erg geweldig Vandaar dat je dat van anderen gaat verzieken, KANSLOOS ! Zoiezo triest dat je mijn livejournal leest als je het geen drol interesseert, maarja dan heb je natuurlijk weer info om mensen mee te treiteren [Dit bericht is gewijzigd door Darkfantasy op 09-04-2004 15:29] Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
Dames... dat metalfan down is wil niet zeggen dat je dit forum kunt komen verzieken met geslowchat! Hups, ontopic! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ik verziek niemands leven, mensen verzieken hun eigen levens en bovendien staat ook nergens geschreven dat mijn leven geweldig is. Gelukkig gaat dat jou ook geen ene flikker aan. Hou jij jezelf maar bezig met je eigen misrabele leventje als ik je lj en je posts op metalfan (heey ontopic) mag geloven. |
|
quote: Mijn leven zal nooit miserabeler zijn dan de jouwe Ik verziek het leven van anderen tenminste niet, jij wel.. Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
quote: Sorry Helmet |
|
quote: thnx voor de credits! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |