![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Er is er ééntje die ik ken, heb em alleen niet meer, maar die heet "Blood of Dracula" ![]() |
|
Is er misschien ook iemand die een lijstje URL kan geven waar je fonts kan downloaden ![]() ![]() |
|
ga naar een willekeurige zoekmachine, typ in fonts en tada zoek maar uit ![]() |
|
![]() |
|
www.themeworld.com heeft wel enkele grappige medieval fonts... Wel veel pagina's afsleuren.. Ik vind MagicMedieval en Gargoyle wel mooi (komen van bovenstaande site). Maar zijn veel mooie dus, gewoon ff allemaal langsgaan. ![]() |
|
quote: Dat zijn idd koele fonts ![]() ![]() |
|
bedankt! hm, hier moet ik nog eens iets voor verzinnen ![]() ![]() |
|
quote:Graag gedaan ![]() ![]() |
|
kan iemand mij helpen aan het font Shelley Volante, dat font was vroeger gewoon aanwezig op windows PC's maar nu is hij nergens meer gratis te krijgen, iemand die hem in zijn fontbieb heeft staan en het mij wil opsturen? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
http://www.rockrage.com/media/fonts/musicfonts.html GVD, testen wijst uit dat die site is verwijderd. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 23-07-2005 18:49] ![]() |
|
![]() |
|
quote: macversie I presume? mail! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
quote:of niet baantjer @arco, bedankt man ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
heeft iemand het font swift voor pc ( ik moet dan de hele familie: gewoon/cursief/vet etc hebben) tis uit de lintype serie (een goeie mac to pc converter is ook ok) In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
je hebt mail Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |