|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
(deal!) |
|
Iemand enig idee hoe laat het begint, hoeveel het kost en hoe laat het ongeveer is afgelopen (jaja de bus terug) |
|
Na een beetje zoeken en bellen uiteindelijk toch iemand van de Poort gesproken Entree €6.00 Aanvang 19.30 Volgorde: Beneath Remains (NL) Stronghold (NL) Extreem Eczeem (NL) Sammath (NL) Altar (NL) Altar speelt tot ongeveer 00.15-00.30 dus dat zal wel lekker uitkomen voor de bus |
|
Toch maar fietsen in dat geval, ik ben er toch zo. Waag eens een dansje! |
|
De laatste bus gaat om 0.09u terug naar Tilburg, dus dat komt weer mooi uit ja ... Maar ik kom wel! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Ik ga in ieder geval mensen in de laatste bus terug zien. Daarna lekker afpilsen bij Little Devil en een beetje op tijd naar huis voor de formule 1 [Dit bericht is gewijzigd door Niwi op 05-03-2004 12:38] |
|
Ik ben er toch bij |
|
ik was er niet |
|
Dank aan allen die er waren, en de rest van de bands natuurlijk! - Mutatis mutandis - |
|
Ach, het was wel gezellig, ik heb Altar helaas maar eens stukje kunnen zien, maar wat een rare mensen lopen er in Dongen rond. De gemiddelde leeftijd was volgens mij 16 of zo! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
ik vond het wel een gezellig avondje opzich. edit: alleen een beetje raar volk daar. [Dit bericht is gewijzigd door Butcher of the Soul op 07-03-2004 17:23] |
|
Ik heb me wel vermaakt . Van de eerste band 1 monuut gezien, Stronghold was niet echt orgineel maar wel leuk, Sammarh vond ik 3 keer niks en van Altar maar een paar nummers gezien (ivm laatste bus), maar dat was wel erg goed (ookal vind ik Altar op cd niks ). [edit] Extreem Exceem was ook wel oke [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 07-03-2004 19:31] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |