|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Die zou ik wel eens live willen zien ja. Maar dan vooral om de humor. Muzikaal boeit het niet genoeg nmm. Geef mij maar de Devin Townsend band en SYL! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Napster! Napster! Where's the cash I've been after?! Uit liefde voor ZM. |
|
Het is gewoon een grote parodie op de heavy metal. Een beetje zelfspot kan geen kwaad. De grote grap vind ik dat ze heavy metal te kijk zetten, maar ondertussen meninge band van het podium blazen qua strakheid en podiumpresentatie Glory, Glory, what one hell of a way to die |
|
quote: Hun bassist zit nu trouwens ook in Fear Factory. Uit liefde voor ZM. |
|
en in Strapping young lad Glory, Glory, what one hell of a way to die |
|
Gitaristy en bassist zitten ook bij S.Y.L. En de bassist nu ook een tijdje bij FF Heb de band nu al 2x live gezien, blijft een leuke band En dat parodiegedoe, och ik vind de muziek nog steeds fantastisch. ANACONDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HET IS ZO FIJN OM EEN SCHAAPJE TE ZIJN ! BLAAT MEKKER BLAAT ! |
|
Belachelijke fun-metal Ik, Wil Schuurman |
|
Hmm het is juist verfrissend dat er ook bands zijn die zichzelf niet zo verschrikkelijk serieus nemen. Glory, Glory, what one hell of a way to die |
|
is hier niet al een topic van? *gaat zoeken* ik heb ze twee keer live gezien ze heersen, sta ook met ze op de foto, heb een gisigneerde cd (dank aan mutilator ) en een gesigneerde poster. I rule haha edit: er is alleen een concert topic van, maar misschien is het een idee om de band naam in de topictitel te vermelden [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 21-01-2004 15:22] |
|
is dat die band met die gast die in een soort he-man pak op het podium staat, verkleed als duivel?? |
|
quote:jep, met een grote dildo tussen zijn benen waar wodka of bier uitkomt |
|
Ik vind het vreselijk irritant dat hun nummers zo kort zijn... Dan kun je misschien nog zo goed spelen, maar als een nummer nog geen 2 minuten duurt, dan hoor ik daar natuurlijk niet veel van... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: ROFL!! |
|
quote: Dat willen ze je laten denken ja, maar waarschijnlijk dat een aardige procentage van de vloeistof inderdaad bier is... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: bij mij proefde het toch echt naar een soort wodka, zo'n smirnoff geval |
|
quote: Hmz, wat was je reactie geweest als Azzy idd gelijk bleek te hebben... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: alle ontkennen natuurlijk |
|
dus cum smaakt naar Smirnoff Ice.. Vandaar dat al die BrEeZaH-sletjes het zo lekker vinden natuurlijk |
|
quote:Tss...zeik niet... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Hmm normaal ben ikm ook geen liefhebber van zeer korte nummers, maar in het geval van Zimmershole maak ik graag een uitzondering Glory, Glory, what one hell of a way to die |
|
Dit is nog eens coole band, idd vooral live. Voor de eerste mal gezien in de Effenaar in't voorprogramma van Death Angel. pachtig gewoon, en strak, en Heavy. Niet verwonderlijk dat Devin hierachter zit! En ik geloof dat het op DOA was dat ze gvd een Sacrifice cover speelden SODOMANAZ! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Sorry hoor, zimmershole is mij te kazig... maar grappig?, nee niet echt. echt een: "ik ga maar eens bier halen" bandje... This is Zodiac speaking... |
|
haha yes! Cheesy Metal, en dan plakjes kaas in het publiek gooien, mach-tig! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Misschien Zimmershole vragen om Zwaremetalenfest te headlinen? Glory, Glory, what one hell of a way to die |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |