|
Auteur: |
|
|
amy heeft een aanvaring met een kaakchirurg gehad I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
The Forsaken was goed alleen had de zanger tussen de nummers wat minder overdreven mogen doen wat mij betreft. Carnal Forge vond ik ook zeker wel de moeite waard alleen zat er naar mijn smaak te veel treble (hoge tonen) in het gitaargeluid. The Haunted was wat mij betreft de winnaar van de avond en Nile stelde me zelfs nog enigszins teleur o.a. door de super onstrakke drums. Het geluid was werkelijk slecht te noemen. Of deze Baroeg routinekwaal in de zaal minder erg was weet ik niet want ik heb de hele avond met onze Bredase posse ter hoogte van de bar/damesplee rondgehangen. Tweede punt wat me stoorde was dat door de luiheid van de bands (ze verdomden het om de flightcases in de tourbus terug te zetten) de garderoberuimte deze avond niet beschikbaar was en je dus de hele avond je jas moest aanhouden. Gelukkig ken ik het barpersoneel van Baroeg vrij goed en kon mijn jas achter de bar gelegd worden maar veel vrienden van mij hebben toch flink staan zweten. Maar ja... Volgende keer beter.... |
|
Ik heb dezelfde bands zondag in de Metropool in Hengelo gezine Metropool heeft alleen een zeer slechte PA en technici, dus geluid en licht is daar zelden goed .. de eerste twee bands heb ik niet gezien, ook niet echt mijn stijl .. The Haunted vond ik zwaar kicken, Nile vond ik maar een beetje bagger, mede door het slechte hoge iele geluid .,.,. |
|
Fuck gemist.. Zeg waar is de Baroeg eigenlijk precies?? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
spinozaweg, Rotterdam ... klein hokkie maar wel gezellig ... ik leg altijd mijn jas gewoon in de auto ... je kan voor de deur parkeren dus dat is ook niet verkeerd |
|
ok dank! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik heb Nile ook gezien in de Metropoop. Ik vond die eerste 2 bands niks aan, hoewel dat bandje met die dikzakken wel grappig was om te zien The Haunted vond ik ook niet veel aan. Nile vond ik wel cool, daar kwam ik ook voor dus. Ik vond 't optreden erg gaaf moet ik zeggen, geluid was alleen inderdaad wat minder Ik stond bij 't hoekje van 't podium, aan de kant van die blonde gitarist, dus kon heel mooi zien wat die kerel met al die effecten deed. (Ja zoiets boeit mij als muziekant) Ik vond 't alleen vaag dat die blonde gitarist en de bassist steeds zo met de benen wijd stonden, en dan niet een beetje, nee echt heel wijd... vaaaaaagggggg........... Maar verder cool optreden vond ik... Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Opzich was forsaken inderdaad wel de moeite waard, ondanks het grote zelfopgeil gehalte van de zanger.... Wat mij opviel bij Carnale Forge is de superjonge bassist.... dat gozertje zal niet ouder dan 16 jaar geweest zijn... wel beter als je al op zo'n leeftijd bij zo'n band speelt... Naast de standaard bagger afstelling van het geluid bij de baroeg, mag er door de heren en dames daar ook wel eens worden nagedacht over de aanschaf van een airco... ik was blij dat ik m'n jas in de auto kon dumpen en toen stond ik vooraan me nog kapot te zweten.... ach in ieder geval nog wel leuk met de zanger van carnale forge zitten dollen... [Dit bericht is gewijzigd door Ultima op 21-02-2001 17:07] Let him who has understanding reckon the number of the beast, for it is a human number, its number is six hundred and sixty-six [Rev 13:18] |
|
P.s. amy....ik heb je gemist...waar wassie nou ?? Sorry Fred, ik heb de nare gewoonte ziek te worden als we een afspraak hebben. Dit keer was de kaakchirurg de schuldige, maar ik beloof je plechtig dat ik zal het niet meer doen. Zaterdag My dying bride and I won't miss that! Dus tot zaterdag! |
|
Isssgoeh meissie.....zie je dan. Let him who has understanding reckon the number of the beast, for it is a human number, its number is six hundred and sixty-six [Rev 13:18] |
|
heb ze gezien in Vera .groningen vond alles wel tof behalve THE HOUNTED ......Forsaken was echt tof! Suck my piss |
Index / Concerten |