![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Moet goed en gemotiveerd zijn. Goeie uitstraling en podiumpresentatie belangrijk. Geen beginners. We hebben een eigen oefenruimte in de Zaanstreek en net een cd uit. mail; consolationdennis@hotmail.com Tevens op zoek naar een invaldrummer om onze huidige drummer een beetje te ontlasten. ![]() |
|
..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: wannabe mod ![]() ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Dat ontkende ik ook niet. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Blub, ik ben een vis ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: *gooit hengel met gemene haak uit* ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() *Hapt toch niet* ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: *knoopt een wurmende Alco aan de haak om het aantrekkelijker te maken* ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: *Trekt voorzichtig met haar tanden Alco van de haak en hapt alsnog ![]() ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Immortella als vis , misschien een idee voor trucfoto ![]() |
|
quote: De haak of Alco? ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Wat denk je zelf????? ![]() ![]() ![]() quote: ![]() ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote:Hey cool! Ik benieuwd hoe dat in de toekomst gaat klinken! ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
Nog steeds open?? ![]() Hadden ze mij maar als mod, dan was dit topic al lang dicht geweest ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Mja...de enige reden waarom ik dit topic dicht zou gooien zou het geslowchat zijn... ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
quote: Maar gelukkig ben jij geen mod ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Gelukkig niet zeg... ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
Ik doe de groeten aan alle mods!! ![]() ![]() ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Ik hoop dat het wat wordt met die band...lijkt me stukken belangrijker... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
Oh? Nou, dan moeten ze 't oproepje maar in 't goede topic doen.. ![]() SLOTJE!!! ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
ik slinger me wel gewillig aan die haak hoor ![]() ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
*Ziet spartelende Alco voor zich aan een levensgrote vishaak* ![]() ![]() ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: voor jou alles! ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Slijmbal ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: wel een lieve ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |