|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Moet goed en gemotiveerd zijn. Goeie uitstraling en podiumpresentatie belangrijk. Geen beginners. We hebben een eigen oefenruimte in de Zaanstreek en net een cd uit. mail; consolationdennis@hotmail.com Tevens op zoek naar een invaldrummer om onze huidige drummer een beetje te ontlasten. |
|
..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: wannabe mod KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Dat ontkende ik ook niet. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Blub, ik ben een vis ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: *gooit hengel met gemene haak uit* KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Dat is gemeen! *Hapt toch niet* ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: *knoopt een wurmende Alco aan de haak om het aantrekkelijker te maken* KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: *Trekt voorzichtig met haar tanden Alco van de haak en hapt alsnog * ..."Hate can only create more hate"... |
|
Immortella als vis , misschien een idee voor trucfoto |
|
quote: De haak of Alco? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Wat denk je zelf????? Ik mag kiezen tussen een haak en een mooie lieve vent, oeh.. dat is moeilijk!! quote: ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Hey cool! Ik benieuwd hoe dat in de toekomst gaat klinken! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Nog steeds open?? Hadden ze mij maar als mod, dan was dit topic al lang dicht geweest ..."Hate can only create more hate"... |
|
Mja...de enige reden waarom ik dit topic dicht zou gooien zou het geslowchat zijn... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Maar gelukkig ben jij geen mod ..."Hate can only create more hate"... |
|
Gelukkig niet zeg... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ik doe de groeten aan alle mods!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik hoop dat het wat wordt met die band...lijkt me stukken belangrijker... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Oh? Nou, dan moeten ze 't oproepje maar in 't goede topic doen.. SLOTJE!!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
ik slinger me wel gewillig aan die haak hoor , als ik daardoor Immo sneller zie nada problemos! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
*Ziet spartelende Alco voor zich aan een levensgrote vishaak* ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: voor jou alles! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Slijmbal ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: wel een lieve Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |