|
Auteur: |
|
|
(Eerst en vooral, het Cadaveria topic dat bestaat gaat over ZMer Cadaveria. Dit topic niet, dus niet sluiten, AUB.) Cadaveria, ex-zangeres voor Opera IX heeft een nieuwe cd uit: "Far Away From Conformity". De groep speelt, in zoverre ik goed ben in het vinden van omschrijvingen, symphonic death. Hun eerste cd was matig, maar de nieuwe is toch echt wel erg sterk... Zijn er nog ZM-ers die dit wel goed vinden? Homepage Videofragment van "Spell", van de eerste cd [Dit bericht is gewijzigd door DarknessThere op 22-01-2004 20:20] |
|
quote: Hmz, ik vind juist de eerste een stuk beter dan de tweede. Maar misschien moet ik die tweede nog wat meer luisterbeurten gunnen... Verder moet ik ook wel zeggen dat de cd's die ze met Opera IX heeft gemaakt, IMHO ook beter zijn dan wat ze tot nu toe solo heeft gepresteerd, alhoewel het niet helemaal met elkaar te vergelijken is. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Die eerste cd moest wat luister beureten hebben maar is best aardig, niet geheel mijn ding. Ik zal'm binnekort weer'es aanzetten misschien dat ik die nieuwe nog wel koop. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Van Cadaveria heb ik The Shadows’ Madame en van Opera IX The Call of the Wood. Best goeje CD's als ik ervoor in de stemming ben, vooral die stem is heerlijk Die nieuwe moet ik dan maar eens zoeken... wist er eerlijk gezegd niks van [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 23-01-2004 0:50] |
|
quote: Ik denk het wel. Het is even wennen, maar ik vind dan vooral de zang op de nieuwe een stuk meer gevarieerd dan op The Shadow's Madame. quote: Mja, klopt wel. Maar by gone's zijn by gone's. |
|
quote: Is inderdaad een erg sterk cdtje geworden, is nu toch wel een van mijn favorieten van 2004 Zenial |
|
On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
*bump* dan maar effe Ik heb die cd The Black Opera nog wel .. voor mooi bod/ruil wiul ik em wel g\wegdoen |
|
Smijt mijn topic maar dicht ja... de verklaring van die topic staat vooral niet in de eerste post... |
|
Far Away heb ik thuis liggen en ligt lekker in het gehoor.. vind ik There are lessons, that sadness can only teach |
|
quote: Ik heb er nog wel twee cds van Slechtvalk voor over. Anders moet je maar een prijs noemen. |
|
Slechtvalk nee dank je ... Mail anders ruillijstje maar naar mijn mailadres (zie profiel), ik ruil het liefst |
|
Dat is mijn ruillijstje... heh, sorry. |
Index / Heavy Metal |