|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
ik ga maar eens een kijkje nemen samen met mijn portemonnee |
|
Op de site van 013 staat alleen dat de zaal om 12:00 open gaat. Maar ik ben waarschijnlijk wat later. Hoe laat gaat de boel weer sluiten? |
|
Ok, Bedankt |
|
Ah.. mooi. Alleen een beetje te ver rijden. |
|
Ja, ik ben er wel, maar blijf niet voor Ironing Maiden. [edit] Ok, ik ben er dus niet, WANT ik heb nog steeds geen STUFI en dus geen geld! Het is verDOMME al de 23e man! FUCK dit vind ik echt niet leuk! [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 23-01-2004 22:40] |
|
quote: Hoe laat gingen jullie nou? |
|
waarschijnlijk rond een uur of 12 op het station, ik laat het je nog wel weten als het veranderd, savonds gaan we naar de roadhouse iig nog. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Allemaal komen vandaag!!!! |
|
Ha het was zeker d emoeite waard... toch zo'n 150 euro uitgegeven aan cd's |
|
na vandaag is mijn banksaldo zo ongeveer gehalveerd, maar ik ben wel weer een aantal cds rijker |
|
quote: en voor minder geld |
|
quote: muhahaha |
|
Tsja dat moet je maar niet steeds je shirt omhoog doen hé |
|
quote: |
|
eindelijk die manegarm cd's :D (had geen zin ze te bestellen).. en goedkoper natuurlijk plus de duitse versie van de nieuwe SFU. en een import cd'tje van Machine Head (ook leuk) By the pain I see in others |
|
Hoe is de opname van hun eerste 2 albums? Net zo briljant als bij Dodsfard? |
|
is vééééééét!!! Vind ze zelfs beter dan dodsfard. Kom maar een keer luisteren By the pain I see in others |
|
Prima dan neem ik Swallow The Sun - The Morning Never Came mee. Damn wat een vette plaat |
|
Vond het dit jaar weer een stuk interessanter dan vorig jaar, m'n portemonnee denkt er overigens totaal anders over. Ik, Wil Schuurman |
|
Ik heb ook weer een aantal leuke dingen aangeschaft. |
|
Ja, fuck die klote IB! |
|
Heb maar 5 cdtjes kunnen vinden van de keer. Maar ik had ook minder geld om uit te geven dus heb ik ook iets minder hard gezocht Het was wel kleiner dan vorige keer in de 013 geloof ik... Zenial |
|
Nooit meer Metalmarkt zonder geld!!! Ik heb mezelf daar moeten pijnigen, omdat ik niks kon kopen Waag eens een dansje! |
|
quote: Tsja dan had je moeten sparen, zoals ik |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |