![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
ik ga maar eens een kijkje nemen samen met mijn portemonnee ![]() |
|
Op de site van 013 staat alleen dat de zaal om 12:00 open gaat. Maar ik ben waarschijnlijk wat later. Hoe laat gaat de boel weer sluiten? ![]() |
|
Ok, Bedankt ![]() ![]() |
|
Ah.. mooi. Alleen een beetje te ver rijden. ![]() |
|
Ja, ik ben er wel, maar blijf niet voor Ironing Maiden. [edit] Ok, ik ben er dus niet, WANT ik heb nog steeds geen STUFI en dus geen geld! Het is verDOMME al de 23e man! FUCK dit vind ik echt niet leuk! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 23-01-2004 22:40] ![]() |
|
quote: Hoe laat gingen jullie nou? ![]() |
|
waarschijnlijk rond een uur of 12 op het station, ik laat het je nog wel weten als het veranderd, savonds gaan we naar de roadhouse iig nog. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 ![]() |
|
Allemaal komen vandaag!!!! ![]() |
|
Ha het was zeker d emoeite waard... toch zo'n 150 euro uitgegeven aan cd's ![]() ![]() |
|
na vandaag is mijn banksaldo zo ongeveer gehalveerd, maar ik ben wel weer een aantal cds rijker ![]() ![]() |
|
quote: en voor minder geld ![]() ![]() |
|
quote: muhahaha ![]() |
|
Tsja dat moet je maar niet steeds je shirt omhoog doen hé ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
eindelijk die manegarm cd's :D (had geen zin ze te bestellen).. en goedkoper natuurlijk ![]() plus de duitse versie van de nieuwe SFU. en een import cd'tje van Machine Head (ook leuk) By the pain I see in others ![]() |
|
Hoe is de opname van hun eerste 2 albums? Net zo briljant als bij Dodsfard? ![]() |
|
is vééééééét!!! Vind ze zelfs beter dan dodsfard. Kom maar een keer luisteren ![]() By the pain I see in others ![]() |
|
Prima dan neem ik Swallow The Sun - The Morning Never Came mee. Damn wat een vette plaat ![]() ![]() ![]() |
|
Vond het dit jaar weer een stuk interessanter dan vorig jaar, m'n portemonnee denkt er overigens totaal anders over. Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
Ik heb ook weer een aantal leuke dingen aangeschaft. ![]() |
|
Ja, fuck die klote IB! ![]() ![]() |
|
Heb maar 5 cdtjes kunnen vinden van de keer. Maar ik had ook minder geld om uit te geven dus heb ik ook iets minder hard gezocht ![]() Het was wel kleiner dan vorige keer in de 013 geloof ik... Zenial ![]() |
|
Nooit meer Metalmarkt zonder geld!!! Ik heb mezelf daar moeten pijnigen, omdat ik niks kon kopen ![]() Waag eens een dansje! ![]() |
|
quote: Tsja dan had je moeten sparen, zoals ik ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |