|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
KUTBAGGERHERRIE! Checken! Eerste nummer is reeds af! Duurde wel 3 volle minuten voordat het af was maar dan heb je ook wat. 35 seconden vol bagger muziek met baggerkwaliteit. Amateuraborteur Ik ben de amateuraborteur Mijn grootste hobby is aborteren Als jij je vriendin zwanger maakt Moet je dat ook eens proberen Improviseren is het doel Steriel zijn is uit den boze Niet zo mouwen, geen medelijden Stop gewoon je klauw in haar doos Als dat niet werkt Speur dan je omgeving af Lepels, vorken, beitels Waar een wil is, is een weg Negeer het geschreeuw (schreeuw op de achtergrond) Het is voor haar eigen bestwil Als ze zo gaan beginnen pak je een cirkelzaag Ondankbaar paard Mocht je er te laat bij zijn Reken dan op je creativiteit Als de foetus levensvatbaar blijkt Trek je er gewoon een zak overheen Kheb nieteens alle lyrics in het nummer verwerkt maar schijt aan http://forum.powerweb.nl/messages/14119/postnatale_arbortus_-_demo_wma.unk voor het nummer ps: Bandleden gezocht [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 23-01-2004 14:51] |
|
Sterf AUB? "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Inderdaad, weer een stereotype noise/grind band dit. Ik, Wil Schuurman |
|
Gaaf man! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Lawaai, zuiver lawaai hoor ik Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Haha kan je een brulboei gebruiken? Glory, Glory, what one hell of a way to die |
|
quote: hebh ik ooit anders beweerd? [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 23-01-2004 15:24] |
|
quote:De 'r' zit niet in kofschip! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik had mezelf al gecorrigeerd [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 23-01-2004 15:25] |
|
Volgens mij hou ik hier niet van Waag eens een dansje! |
|
quote:volgens mij houd niemand hier van Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik zou dat riffje rond de 10 seconden iets beter accentueren, dan is het een perfect nummer Serieus: KUT muziek.. ongeïnspireerde bagger Hans Teeuwen!! zo kan ie wel weer |
|
Hehe...maar volgens mij is dit ook niet echt serieus bedoeld Waag eens een dansje! |
|
Dan had ie het maar in onzin moeten zetten zo kan ie wel weer |
|
Volgens mij vind ik het kutherrie |
|
Volgens mij weet ik dat wel zeker zo kan ie wel weer |
|
*zet PF op* ja, 'tis kutherrie |
|
10000000 tot de macht 10000000000000000000000000000000000 X niks Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Had net ook PF, die blijven gaaf *zet LTE op* *vergeet Postnatale Abortus voor de rest van z'n leven* zo kan ie wel weer |
|
Wat je allemaal niet kan doen met een ouwe pc microfoon, een omgekeerd blik en de windows geluidsrecorder [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 23-01-2004 16:21] |
|
Shift F7, document bewaren... NEE Een kleine snol zit zo vol. |
|
Yes! Net wat de wereld nu nodig heeft. Nederland's eigen Anal Cunt! |
|
volgens zijn amateur aborteur twee losse woorden aangezien amateur hier een bijvoegelijk naamwoord moet zijn........ |
|
quote: |
|
quote: neen, platta 8 tot de macht platte 8 Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |