![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
oh god hoor CoD ziet 'zaad' staan ![]() ![]() ![]() |
|
quote: hippie, bomenknuffelen, boom, zaad? ![]() |
|
![]() ![]() (grapje Codje ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Hamer op 27-05-2005 18:53] ![]() |
|
Klaarblijkelijk. Aanelkaar. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Ja hoor Odalleke; Kusje! ![]() ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
![]() ONTOPIC! ![]() |
|
ben tog meer van de peace, love en vrije liefde voor iedereen! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hee, Burzum. Sorrie voor al mijn spelfouten maar ik heb alleen maar een L.T.S. dieploma (vandaar mijn beroerde spelling) Please forgive me!!! ![]() |
|
Wat jammer nou, de links doen het niet There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. ![]() |
|
quote: Je moeder. ![]() |
|
Moest je daarvoor nou dit lamme topic een schop geven, Japie? ![]() |
|
lang leve de gave searchfunctie en viktor kwam ermee hehe Je moeder. ![]() |
|
Laaaaaiiiiiiinnnnn! ![]() ![]() |
|
juist! haat is kut en bands die haat coveren zijn vast nog kutter! Je moeder. ![]() |
|
vik zegt dat het noors klinkt dus dan moet het wel kut zijn! !!!111vier Je moeder. ![]() |
|
Viktor moet niet zo uit zijn nek zwammen. Zeg dat maar tegen hem ![]() Edit: offtopic, hebben jullie plannen voor a.s. vrijdag? [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 28-01-2006 15:27] ![]() |
|
hij zegt: "wat een mongool" :D Je moeder. ![]() |
|
Je moeder@ ![]() |
|
nee! Je moeder. ![]() |
|
huh? zie edit, of bedoel je dat ook? ![]() ![]() |
|
hoe dat? vik heeft niks dan en ik ben in belgie. hoezo? Je moeder. ![]() |
|
Er waren wat plannen voor een zuipavondje in Utrecht ![]() ![]() Edit: met Rob en Ernst in ieder geval. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 28-01-2006 15:33] ![]() |
|
vik gaat wel mee dan denktie ik ben dus in belgie dan hehe Je moeder. ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |