|
Auteur: |
|
|
Ik heb Katharsis een paar keer aan een luisterbeurt onderworpen, maar het raakte me niet echt... Maar zoals met veel bands, zal ik ze nog 'ns een second opinion gunnen. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Tis inderdaad een plaat die je meerdere keren moet draaien voordat je ém gaat waarderen. Maar die platen die pas later hun geheimen prijsgeven, zijn vaak de beste Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
Ik vind de vocalen niet zo lekker op de muziek passen... verder is het wel een strakke band en Katharsis is een strakke plaat, met goede artwork van meneer sundin! Das trouwens de gitarist van Dark Tranquility. http://www.cabinfevermedia.com It's Too Bad Stupidity Isn't Painfull |
|
En voor wie de Zweedse PATHOS te soft/toegankelijk vindt: check eens www.pathoskills.com voor het brute werk van PATHOS (USA). Nieuwe CD: "Perdition Splits The Skies" - Mutatis mutandis - |
Index / Heavy Metal |