|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: of at the gates |
|
er staat een nieuwe mp3 op de site. |
|
godverdomme luister dan, stelletje verwende krengen |
|
De pagina kan niet worden weergegeven. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Kende ik al @Orion: Doet het wel hoor [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 27-02-2004 8:37] |
|
hier anders echt niet : Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
http://home.quicknet.nl/qn/prive/pm.elzinga/shocktherapy.mp3 <-doel opslaan als en anders stuur ik hem vanavond even door via msn, samen met de BETA van iets anders [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 27-02-2004 8:43] |
|
ff luisteren als ik thuis ben zzz |
|
waar is u nu dan Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
werk zzz |
|
Fokking oud topic maarja. zaterdag 3 juni hebben we weer een optreden in Manifesto in Hoorn |
|
quote: dude dit topic is 2 jaar oud |
|
Precies, zet dan een nieuwe url neer. edit: Ow, nu zie ik hem. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 27-05-2006 20:01] |
|
quote: kommando.nl werkt gewoon hoor |
|
Ja, ik zat een beetje achterhaald te klikken, hehe. Lekkere mp3, alleen die gitaarsolo vond ik niet zo. |
|
quote: wieso |
|
Mja, beetje weinig vervorming qua geluid en hij klinkt een beetje net niet. Vooral dat weew weew. Kwestie van smaak. |
|
vanavond dus |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |