|
Auteur: |
|
|
Het zal jullie wellicht niet ontgaan zijn, maar ook Hollands Metaal bekommert zich om het wel en wee van ons aller Chuck Schuldiner. Daarom een benefiet festival voor de beste man op zondag 25-11-01 in de Cameleon te Bussum het schema: 14.00 deur open 14.30 - 15.00 Obscenery 15.15 - 15.45 Pyeamia 16.00 - 16.40 Virulent 17.00 - 17:40 Xenomorph Pauze 18.30 - 19.10 Inhume 19.30 - 20.15 Houwitser 20.40 - 21.30 Dead Head 22.00 - 23.00 Centurian Zoals je ziet: alle tijd om met het OV nog terug te reizen naar verwegistan..... De entree is ƒ20,- wat uiteraard in z'n geheel naar Chuck gaat! Speciaal voor dit benefiet is er een website geopend: http://www.hollandsmetaal.nl/benefiet KOMT ALLEN EN REDT EEN HELD!! |
|
INHUME!! Ik zal even met het thuisfront overleggen of wij hiernaartoe gaan. the only pleasure is pain |
|
Overleggen? mededelen vin'k een beter plan.... |
|
even helpen herinneren,......dat is dus A.S. zondag!! |
|
Inmiddels is dat inderdaad aanstaande zondag.....hophop...'k hebbur zinnin!!!!! |
|
Skullfuck, mail me ff als je heen gaat. Als je heen gaat, direct 2 kaarten bestellen, 1 veur joe en 1 veur mie, want ik zit het halve weekend niet meer achter den PC. Bel me maar mobiel, me nummer staat in een berichtje van ICQ aan jou. Laterrrr. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Index / Algemeen |