|
Auteur: |
|
|
JAZEKER!! Heb er ooit wat lo-fi MP3 van gehoord en ik moet zeggen dat vooral DoM heel erg heerscht! Jammer dat Craig NAZI werd en na de split niks meer heeft gemaakt. Ik wou dat ik die split ergens kon krijgen |
|
Tja...die doom-lui daar kun je maar beter niet mee te maken krijgen...zijn stuk voor stuk nazi's...tenminste dat zegt men vaak genoeg tegen me...gelukkig weet ik beter...maar ik ben vooral benieuwd naar Womb omdat die eerder bestonden...tot nu toe heb ik er helemaal niks van kunnen vinden... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
YEAHAW!! Eindelijk na 5 jaar zoeken en wachten heb ik beide originele CD's kunnen bemachtigen op Fuck the Commerce... De WOMB/DOM split CD en DOM-Prelude to Apocalypse. Goverrredomme wat is dit toch brUUUte shit. Trouwens deze editie --> http://necroharmonic.com/default.cfm?SiteMenu=Store&StoreMenu=ShowItem&ItemID=403 is een heruitgave met de DOM gedeelte van de split-CD en Prelude to Apocalypse. [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 24-05-2004 12:07] |
Index / Heavy Metal |