|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
HAHAHHAHA geweldig! Alien is trouwens een demo nummer uit 1984, en is officieel verschenen op CD in 1989, maar het is inderdaad een van de grootste klassiekers van TANKARD, een van de eerste THRASH METAL singles in de Duitse Charts (AUsgebombt van SODOM was net effe eerder).... Ik hb de videoclip nog nooit gezien mara er moet ene videoclip van zijn! |
|
Hans Enforcer, heb jij al ergens soundclips of de promo van Beast Of Bourbon gevonden? |
|
Gisteren de promo van Beast Of Bourbon helemaal gehoord en als Tankard fan van het eerste uur kan ik zeggen: HEERSCH HEERSCH HEEEEEEERSCH!!!!! Het geluid is weer moddervet en dik in orde, de nummers zijn allemaal weer op volle snelheid en Gerre klinkt beter als ooit te voren. Vooral in Under Friendly Fire en Alien Revenge klinkt hij super aggressief! De teksten zijn ook weer heerlijk, en de refreinen lekker. Na het wrede B-Day dacht ik dat het niet beter meer kon, maar het tegendeel is wederom bewezen! Naar de platenzaak de 22e! Cheerz & THRASH TIL DEATH!!!!! |
|
het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
Hoe vinden jullie Beast Of Bourbon? Favoriete nummers? |
|
Supervet ik heb 1 nummer online staan "die with a beer in your hand" als iemand geinteresseerd is kun je het hier downloaden! http://www.digitalsoundplanet.com/VirtualStudios/Listen/detail.php?eltid=16512 |
|
favo nummers: die with a beer in your hand Under friendly fire Fistfull of love Endless pleasure Jezus wat een vette plaat!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
30 APPRRRRRIIIIIIIILLLLLL |
|
dat word een leuk feesje , en nog steeds begrijp ik niet waarom G.O.D headliner is! @hans wat sta je leuk op de dean site keek even ben van plan ook een dean bassgitaar te kopen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
waar sta ik dan??? HAHHAHA! ja wordt echt supervet, kan niet wachten.... Ik hoop dat ik de PROTECTOR shirts op tijd binnenheb, ik had ook die HEATHEN CD besteld maar die is vertraagd dus ik hoop mara dat ze iig deelleveringen sturen! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |