|
Auteur: |
|
|
helaaz... ben zelf ook wel geinteresseerd eigenlijk Je moeder. |
|
Kan het echt nergens vinden Baalen .. Goddomme |
|
Ik neem aan dat je al op de officiele MDB site hebt gekeken ... in ieder geval vind ik het een PRIMA plan om dat nummer te gaan coveren, laat het me horen als ie af is! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Overigens aangezien je klaagde dat je de vraag niet kon stellen op het doom-metal.com forum zonder te registeren (pffft lui ) probeer het eens op het forum van de officiele MDB pagina. Okay gehost door doom-metal.com maar ik heb het daar uitstaan dat je eerst geregisteerd moet zijn. En meer op MDB toegespitst. "Set me aflame and cast me free. Away, you wretched world of tethers. Through the endless night and day I have never wanted more." - www.doom-metal.com |
|
Echte die-hards doen het op gehoor [edit]Om je alvast op weg te helpen: stem je gitaar/bas naar C#, aangezien MDB altijd in deze stemming speelt.[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Styhn op 02-01-2002 0:55] 11.45: restate my assumptions |
|
Ik ben geen gitarist. We spelen op het moment alleen maar covers, en als iemand een nummer graag wil spelen met de band, moet diegene de gitaartabs meenemen. |
|
quote: Tuurlijk niet, kan toch ook op gehoor? Hoef je toch niet persee tabs voor te hebben? 11.45: restate my assumptions |
|
Zo goed zijn ze/we nou ook weer niet Maar aangezien niet iedereen die nummers kent, zijn tabs wel handig |
Index / Heavy Metal |